norton verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tanja1968

Meubilair
Lid geworden
29 sep 2002
Hi,

Ik zit bij een kennis die Norton Antivirus eraf wil hebben. (in Norton System Works) Normaal haalde je dit netjes weg met het programma rnav.exe

Deze kan ik niet meer vinden op pc of internet. Weet iemand waar ik deze nog kan vinden??

Alvast bedankt weer:thumb:

Laatst bewerkt:
Klopt Jozo, die site had ik ook gevonden. Alles loopt overal goed totdat je rnav.exe wilt downloaden.

Dan loop je in een dode link, overal tot nu toe:confused:

Maar bedankt voor het reageren.:)

Laatst bewerkt:
Ik heb toch op een oude cd nog rnav2003.exe gevonden :D

Helaas moet ik 2004 verwijderen dus dit zal niet lukken.:rolleyes:

Hoi Tanja,

Dat de links naar rnav.exe doodlopen komt doordat Norton sinds kort een ander tooltje aanbiedt voor het verwijderen van NAV. Het heet SymNRT. Ik zoek nog even naar de juiste link.

Wat ik altijd deed (heb het helemaal gehad met Norton), eerst via configuratiescherm > software verwijderen, vervolgen via start >zoeken, zoeken naar norton en symantec en alles verwijderen, dan met jv16 het register schoonmaken en dan ook nog met jv16 in het register zoeken naar norton en symantec en alles verwijderen. :rolleyes:

hey Buffy,

Dat wist ik nog niet, dat er een programma voor in de plaats was. Vandaar.

Ik ga het gelijk proberen. Hartstikke bedankt:thumb:

Succes!:thumb:

Altijd weer een spannende onderneming, Norton (proberen te) verwijderen...

Geplaatst door buffy
Succes!:thumb:

Altijd weer een spannende onderneming, Norton (proberen te) verwijderen...

Ja, en wat er dan nog blijft staan. :rolleyes:

Ze zijn de hele zooi aan het vernieuwen bij Symantec zag ik, veel pagina's zijn daarom ook tijdelijk niet beschikbaar. Heb wel tig snelkoppelingen, kan vrijwel allemaal weg...:rolleyes: (bedankt voor de info Buffy :))

Helaas,

De beste kennis heeft vandaag verder geen tijd meer. Ik heb het programma (norton system works)3x verwijderd en het verwijderprogramma eroverheen gedraaid.

Programma is denk ik niet netjes weg want er komt een foutmelding bij het opnieuw opstarten. (weet niet meer uit mijn hoofd welke).

De meeste mensen zullen wel weten waarom ik het programma wilde verwijderen :D

Wat ik wilde is dus helaas niet gelukt.

Ik ga wel als hij weer tijd heeft het register opschonen. Dan zal het hopelijk wel lukken.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Jozo
Wat ik altijd deed (heb het helemaal gehad met Norton), eerst via configuratiescherm > software verwijderen, vervolgen via start >zoeken, zoeken naar norton en symantec en alles verwijderen, dan met jv16 het register schoonmaken en dan ook nog met jv16 in het register zoeken naar norton en symantec en alles verwijderen. :rolleyes:

Zo ook geprobeerd ?

Nog niet, dat ga ik de volgende keer doen als ik er ben. Ik ben altijd voorzichtig met het register van anderen :D

Ik ga het zeker nog proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan