Norton verwijderen?????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cairdi

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2002
Hallo,
Mijn hulp werd ingeroepen om op een net nieuw aangeschafte Packard Bell PC de Noron Internet Security 2004 te verwijderen, die was al door de fabrikant erop gezet. Er moet Norton Internet Security 2005 opkomen, maar nergens onder software in het configuratiescherm staat Norton Internet Security 2004 vermeld, wel onder start-programma's, maar de functie uninstall staat er niet bij.
Als ik de cd van 2005 erin doe om die te installeren geeft hij aan dat eerst de versie 2004 verwijderd moet worden, maar dat gaat dus niet.
Iemand hier enig idee hoe ik Norton Internet Security 2004 kan verwijderen?
De windows versie is Windows XP 2002, Home Edition, service pack 2.
BVD.
Greetz Carolien.

Je moet even een patch installen voor norton. Deze maakt het mogelijk om een uninstall te doen bij software . Geef even het type computer en het serienummer(achter op pc bij s/n........)

Als je Norton nog niet hebt uitgepakt dan zou je de map C:\Program Files\Norton Internet Security 2004 zonder problemen kunnen verwijderen. Verwijder hierna de snelkoppelingen van Norton in Start > Alle programma's. Sluit je pc af en start hierna weer op. Installeer dan Norton Internet Security 2005.

Laatst bewerkt:
Klepzeikers: heb even mail gestuurd naar diegene om na te vragen.
l/slaats: ook dat heb ik geprobeerd en ook dat is niet gelukt.
Buffy: en dat heb ik ook allemaal al geprobeerd, maar werkt ook niet.
In ieder geval bedankt voor jullie reacties.

Ik heb de link gevolgd en inderdaad een progje gevonden om Norton te verwijderen, ik heb het alleen nog niet kunnen doen omdat ik sindsdien geveld ben door een flinke griep.
Zodra ik het geprobeerd heb laat ik weten of dit de juiste oplossing voor dit probleem was.

het heeft even geduurd maar met dank aan Klepzeikers is het opgelost.
Bedankt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan