norton verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bastn

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2007
Berichten
7
sinds ik norton verwijdert heb via configuratiescherm software en erachter avast antivirus erop heb gezet, is de pc heel veel vertraagd. hoe los ik dit probleem opwant het helpt niet om avast antivirus ervan te smijten en opnieuw te installeren?
 
Norton deinstaleren, op e site van symantec kan je ook verwijdertooltjes voor norten vandaan halen.
Het is bekend dat naast Norton meerdere antiviruspakketen het systeem helemaal van slag raakt.
 
Nu, ik heb norton er al van gesmeten van de pc (via configuratiescherm software) dus heeft dat dan wel nog zin en we hebben thuis nog een andere pc waar ik de eerste virusscanner ook ervan heb gedaan en er dan avast opgezet en daar heb ik nog nooit problemen mee gehad
 
soma blijven er van norton restjes achter die heel vervelend kunnen doen, vandaar die verwijder tooltjes
 
Welkom op Helpmij :)

Je kan beter Norton helemaal verwijderen op deze manier.
Met dit tooltje wordt Norton goed en compleet van de pc verwijderd.
Hierna moet je de computer opnieuw opstarten.
Nu kan je weer Norton via je cd installeren. :)

Succes :thumb:
 
Na gebruik van de verwijdertool van Symantec blijven er nog wel (verborgen) bestandjes achter!

Zoek maar eens naar iralrshl bijvoorbeeld. Zoek ook even naar livereg. Zoek op Symantec. Kijk ook even met Ccleaner naar bestandjes en ook met Ccleaner even zoeken naar "registerfouten"...
 
Laatst bewerkt:
ok zal dit alles morgen eens uitproberen aangezien het mijn broers pc is en ik zijn wachtwoord niet ken
 
-

waarom gebruik je niet gewoon avg geeft nooit problemen en vertraagt onmerkbaar
 
Moi Bastn,
In aanvulling hierop wil ik nog vermelden dat Norton Installatie CD's een installatie kennen met afvinkjes voor de diverse onderdelen. Wanneer je de CDRom er weer in doet zou je alles volgens de regels der kunst weer kunnen verwijderen door de vinkjes weg te laten. Jammer genoeg lukt dat vaak niet wanneer je al iets weggehaald hebt via Configuratiescherm Software. Bij mij heb ik eens alles moeten weghalen na het Norton pakket opnieuw te installeren. Dat kan dus ook een oplossing zijn. Denk er wel aan dat in een dergelijk geval alle standaard opties van Norton weer ingeschakeld staan. Schijfopruiming of iets dergelijks weer gepland kan zijn. Sterkte ermee.
.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan