Norton virusscanner is niet in te schakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

brutuske

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2004
Beste mensen

ik zag vanmorgen tot mijn grote verbazing toen ik mijn pc aan zette dat de FIREWALLen de Virusscanner allebei van norton gewoon uitgeschakeld waren
nu heb ik mijn FIREWALL wel weer in kunnen schakelen maar helaas mijn Virusscanner niet meer.
krijg dan de melding dat er een interne fout aangetroffen is in norton virusscanner

ik denk dat misschien gekomen is door spyware of iets dergelijks .

ik ben zelf een ontzettende leek wat computer betreft maar mogelijk dat er toch iemand is die mij op weg kan helpen zodat mijn pc toch weer beveiligd is

ik wacht rustig af

Bert

Je kunt het best even scannen op spyware en virussen.
Want dit is een bekent probleem van norton als je deze zaken op je pc hebt rond zwerven, neem even een online scanner om te scannen.

Scan ook even met ADAWARE
en met SPYBOT op spyware.:thumb:

Laatst bewerkt:
maar als ik nu een goede virusscanner wil kopen en een goede spyware scanner wat rden jullie mij dan aan om te kopen .
ik krijg nog weleens reaktie's die zeggen dat norton niet goed is

hopelijk heeft een van jullie voor mij het pasklare antwoord

Bert

Ik werk zelf met Norman een gartis licentie van een jaar via computer idee verder staan er hier nog vier pc met kaspersky vind ik persoonlijk ook een goede scanner neemt ook niet zo veel van je geheugen in beslag.

Norton blijk veel geheugen weg te nemen waardoor je pc trager word.

Voor spyware gebruik ik adaware en spybot deze kun je gratis downloaden.
Er zijn ook mensen die werken met HITMAN PRO is ook gratis zitten maardere programma's in verwerkt die na elkaar draaien en de spyware verwijdert.

Hitman Pro zou ik je afraden gezien de problemen met het programma die we hier op het forum zien.