norton virusscanner

• Onderwerp starter Onderwerp starter fiel
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

fiel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jul 2003
heb op mijn pc nav 2002 staan
gisteren kreeg ik de melding dat de proefperiode verlopen is en of ik wil updaten tegen betaling
nu heb ik hier nav 2003 liggen
mijn vraag is kan ik deze versie (nav2003) zonder problemen over de vorige versie istalleren ?
kan iemand mij hier inlichtingen geven over wat ik het beste kan doen en mij oplossingen geven indien er iets misloopt?
groetjes
fiel

verwacht je wel aan een aantal probleempjes.......zoek maar eens op het forum hier

hoeveel zijn er die gewoon via software nav 2002 er kunnen afgooien en dan de 2003 er op zetten zonder problemen ?
't zullen der nie veel zijn.......ik denk dat je die problemen hier al meer dan eens hebt zien passeren.
btw, het is goed doenbaar en het is een goed proggie, maar met vele andere virusscanners heb je minder problemen om em te verwijderen, imho

Daarom gaf ik al aan dat je na het de-installeren, Rnav.exe moet draaien.
Zo moet je geen problemen hebben om een andere versie te installeren.

Dan zal ik wel de uitzondering op de regel zijn, ik heb elk jaar nieuwste versie, dus als ie naar jaar verlopen is deinstalleer ik de 1 (via software) en dan installeer ik de nieuwste versie en dit werkt altijd prima.

Geplaatst door crash
Daarom gaf ik al aan dat je na het de-installeren, Rnav.exe moet draaien.
Zo moet je geen problemen hebben om een andere versie te installeren.
ik heb juist de 2003 na de 2002 ge-installeerd, en na de rnav kreeg ik nog foutmeldingen, heb handmatig en met regclean de overschot nog moeten opkuisen, en toen werkte het piccobello.......zoek na rnav draaien maar eens handmatig in het register naan norton en symantec, gegarandeerd dat je er nog vanalles in terug vindt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan