Norton wilt niet Autoprotect aandoen

Status
Niet open voor verdere reacties.

stonedr

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2003
Hey peeps, op een of andere manier wilt me Norton geen autoprotect aanzetten. Komt dit door me firewall? of iets in windows xp??

Kheb Windows XP PRO NL
en ZoneAlarm (firewall )

Heb je Norton toestemming gegeven bij ZoneAlarm?
Dan kan dit niet de reden zijn.

Wat zie je als je Norton opstart.
Alleen Autoprotect niet met een groen vinkje en de rest wel? Geeft Norton geen uitleg als je op Autoprotect klikt? Leuk he zo'n helpfunctie die bij autoprotect niets te melden heeft. Handig.

Euhw

Hmm bij ZoneAlarm, kan zijn dat ik het wat te vluchtig heb ingedrukt ja. Is het ergens te herstellen bij ZOneAlarm? kheb gezoct, maar niet gevonden...

Het lijkt me sterk dat het er iets mee te maken heeft want je bent tenslotte niet aan het updaten. Maar goed proberen kun je alles.
Ga updaten bij Symantec. Minimaal moet Norton dan gaan 'kijken'. Op dat moment komt ZoneAlarm vanzelf in. Toestemming geven voor dat moment en een vinkje voor altijd (of zoiets).
Ook in ZA zelf moet je dat kunnen wijzigen. Ben ik even kwijt want ik heb de firewall ook van Norton. Je zult wel een lijst zien van programma's en welke wel of niet toestemming hebben.

Controleer ook even (desnoods met een andere scanner) op virussen.
De laatste tijd zijn er virussen in omloop die je virusscanner uitschakelen. Ik heb dat ook aan den lijve moge ondervinden.

ha andere peep

welke versie van zonealarm gebruik je, alles boven versie 4.5 sucks
kijk maar eens hier
dus als het daaraan ligt, zet snel versie 4.5 weer terug!
:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan