norton

Status
Niet open voor verdere reacties.

willempie

Verenigingslid
Lid geworden
9 feb 2001
Even een vraagje heb windows xp in de map tasks staat een geplande taak one button checkup van norton systemworks wat is dit precies en kan ik die taak verwijderen heb van systemworks alleen norton antivirus er op staan de rest van de programma,s staan er niet meer op

dus ik zou hem uit kunnen zetten want dat doe ik altijd handmatig de live update gaat al automatisch.

norton ze;f uitzetten zal ik niet doen omdat hij dan ook geen email controleer dat binnenkom en iets wat in instaleer enz.

start nortom op ga naar het kopje scan op virussen en klik rechtsonderaan op planning daar kan je het uitzetten.

Geplaatst door gebruiker56
ik denk dat dat een taak is dat hij bijvoorbeeld elke vrijdag om 20:00 virusscan
Het gaat met "One button check" om een windows scan van het register vrije ruimte en meer.
In dit geval gaat het dus niet om de virusscan.
Deze scan dedecteerd windows fouten.

maar bij welk programma hoort dat dan van systemworks want ik heb alleen antivirus van het hele pakket er op staan de rest heb ik verwijdert via de normale weg

Dit is van Norton Utilities, die ook in het packet van Systemworks zit.

Je kan die geplande taak er toch uit halen?

dat wilde ik nu precies weten of ik hem zomaar weg kon halen omdat ik niet precies wist waar die van was dus haal ik hem maar weg ruimt maar op bedankt allemaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan