norton

• Onderwerp starter Onderwerp starter wiel
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

wiel

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2000
ik denk dat norton systemworks 2005 emule blokt maar ik weet niet hoe ik dit prog. toestemming kan geven voor www?

Even een vraagje, zit er ook een Firewall in systemworks?? Een aardbolletje rechts onderin je taakbalk...

Geplaatst door Raymond Bos
Even een vraagje, zit er ook een Firewall in systemworks?? Een aardbolletje rechts onderin je taakbalk...

Niet dus zo te zien op Symantec.
Welke Firewall heb je?

ik had zoneAlarm maar die heb ik verwijderd want die liet het intern geheugen vollopen. Omdat ik vermoede dat in mijn swits ook een firewall zat heb ik een test gedaan bij ShieldsUp. En inderdaad. Toen in systemWorks geinstalleerd had kreeg ik de melding dat er een worm herkend werd in de binnen komende gebruiker. Alle binnenkomende gaven deze melding. De knop om het prog toestemming te geven werkte voor een gebruiker, de vraag bleef komen om toestemming te geven. In de antievirus worm detectie uitgeschakeld prog draait normaal. Na herstart PC niet meer. Ook antievirus worm detectie uitgeschakelen helpt niet meer. Geeft melding : fatale fout bij het maken van verbinding. Opnieuw geinstalleerd, helpt niet.

kweet nie meer

worm

Als ik in norton antievirus de beveiliging tegen wormen uitzet werkt het programma wel. Ik kan ook toestemming geven maar die melding blijft komen. Er staan 3 uitzonderingen en ik zal er wel een kunnen toevoegen maar wat? Afvinken helpt niet.

Bijlagen

• worm.jpg
    worm.jpg
    46 KB · Weergaven: 41
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan