norton

Status
Niet open voor verdere reacties.

cicero

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2005
Als ik mijn firewall van norton internet security uitschakel (ik gebruik zonealarm) krijg ik om de 10 seconden een waarschuwing dat ie uitstaat. Ik heb alles al geprobeerd maar kom noiet van die waarschuwing af behalve als ik nortons firewall aanzet, maar dat wil ik niet.

Wie heeft een sugestie?

uhhhhh ja dus daarom wil ik die van norton ook uit hebben staan

tja dat kan ook maar ik gebruik wel andere opties van norton. ik wil enkel de firewall uit zetten.

Okay, ik denk dat ik je snap. Je hebt waarschijnlijk Norton Internet Security op je PC, klopt dat?
Als dat zo is zal Norton inderdaad blijven zeuren dat de firewall uit staat en daar kan je 123 niet zomaar wat aan doen. Dus zal je een keuze moeten aken tussen Norton of Zone Alarm. Ze doen niet voor elkaar onder hoor, ook Norton is een zeer goede en betrouwbare firewall.

vreemd... omdat ik internet security en zone al een tijd heb (met firewall van norton uit) en nu opeens waarschuwingen.
nou ja ik heb nu zone alarm uit en norton aan, maar ik kan t niet uitstaan dat ik m niet gewoon kan uitschakelen als ik dat wil:mad:

Ik zou gewoon Zone Alarm eraf gooien. Heb je nu toch niks meer aan.
Maar dat moet je zelf weten natuurlijk.

Waar komen de meldingen over je firewall vandaan?
Van Norton zelf, of van het beveiligingscentrum (xp)?
In het tweede geval kun je de meldingen dan uitzetten in het configuratiescherm.
Groeten

Ben het met Raymond eens, gooi die ZA er af. Je kan er wel eentje uitzetten maar dat zit zo diep in het register dat het elkaar toch blijft bijten. Bovendien zit in de NIS ook een antivirus, dus de keuze lijkt duidelijk, maare, zelf weten natuurlijk. :)

ok ik geef me gewonnen... za is er af....

bedankt voor reacties allemaal

groetje bj

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan