Een kennis, niet zo vertrouwd met het forumgedoe meldt en vraagt mij het volgende op het forum (s) te plaatsen:
Ik had geïnstalleerd: NSW 2004 en de Norton Firewall 2004.
Ik kocht nu de NIS 2008.
Kreeg bij de installatie een melding dat, vooraleer NIS te installerent, met een speciale Symantec tool alles van Norton (Symantec) diende verwijderd te worden.
Heb ik gedaan en NIS geïnstalleerd.
Nu wil ik opnieuw mijn NSW 2004 installeren (antivirus, niet aangevinkt) ik krijg steeds het volgende bericht:
"Voor het bijwerken van Microsoft Windows Installer moet systeem opnieuw worden opgestart "
Ik heb dat zo'n 5-tal maal gedaan, maar dat bericht komt altijd weer.
De vraag: wat moet ik doen om mijn versie van NSW "2004" wel op mijn computer te krijgen en/of Windows installer het zwijgen op te leggen
Ik had geïnstalleerd: NSW 2004 en de Norton Firewall 2004.
Ik kocht nu de NIS 2008.
Kreeg bij de installatie een melding dat, vooraleer NIS te installerent, met een speciale Symantec tool alles van Norton (Symantec) diende verwijderd te worden.
Heb ik gedaan en NIS geïnstalleerd.
Nu wil ik opnieuw mijn NSW 2004 installeren (antivirus, niet aangevinkt) ik krijg steeds het volgende bericht:
"Voor het bijwerken van Microsoft Windows Installer moet systeem opnieuw worden opgestart "
Ik heb dat zo'n 5-tal maal gedaan, maar dat bericht komt altijd weer.
De vraag: wat moet ik doen om mijn versie van NSW "2004" wel op mijn computer te krijgen en/of Windows installer het zwijgen op te leggen