norton360

Status
Niet open voor verdere reacties.

rieny

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2002
Berichten
392
Ik hoop dat iemand mij kan helpen

ik had norton 360 op mijn pc staan maar wil het programma niet en heb het verwijderd met de norton remove tool. Kan ook niets meer vinden via zoeken op norton.
Heb nu weer nod32 er op staan en een andere firewall.Alleen nu komt het probleem, als ik in configuratiescherm bij beveiligingscentrum kijk zie ik bij zowel firewall als virusbeveiliging staan dat er meerdere firewalls zijn en dat er meer dan 1 antivirus programma's is geinstalleerd. weet iemand wat ik hier aan kan doen?

hoop op hulp alvast bedankt
 
Alle Nortonproducten zijn lastpakken om te verwijderen.
Met een programme asl JV16 of Regseeker (beter) kun je zien wat er nog in de registers is achtergebleven. Pas echter wel op dat je niet alles weggooit, laat nooit toe dat het programma automatisch alles opruimt want dat is een garantie voor problemen. Eerst een systeem herstelpunt maken vóór je iets verwijdert. (Start uitvoeren, Typ: MSCONFIG en ok, dan herstelpunt maken en een naam geven). Maak ook altijd een copy van de verwijderde sleutels. Je kunt in Regseeker de optie aanvinken Opslaan. Late kun je dan in de programmamap de verwijderde sleutels terug zetten door erop te klikken als het niet goed gaat. Verder kun je sleutels ook exporteren naar b.v. documenten. Een registerentrie met de extensie .REG kun je met twee keer klikken terugzetten.
Zelf kijken wat al of niet belangrijk is en werkelijk bij Norton hoort, vooral als je nog verdere Norton Producten gebruikt.
Met JV16 kun je gemakkelijk entries vinden en verwijderen uit het register. Zodra dat is gedaan kun je in verkenner alle aan Norton gerelateerde mappen deleten. Zet in elk geval de Windows Firwall uit, want die heeft de neiging om ongewild plotseling aan te staan en twee firewalls lopen elkaar in de weg. Ook een Programma als Spybot, prima software, maar tijdens controle zet het als je niet oplet de firewall weer gewoon aan. Die optie kun je overigens van verdere controle door Spybot uitsluiten en dan is het opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan