Norton's idscolu.exe-302F4Bff.pf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elisa

Inventaris
Lid geworden
5 feb 2002
Berichten
12.800
Vanavond is Norton al 8 keer langs geweest. Is dat bij andere Norton-gebruikers ook zo?
Ik heb n.l. een keer iets geblokt omdat ik het op internet niet kon vinden maar toen zag ik in een flits dat het toch iets van Norton was :rolleyes:

idscolu.exe-302F4Bff.pf

Ik vrees dat dit de oorzaak is.
Kan iemand me vertellen hoe ik dit terug draai?
Ik zie bij Symantec n.l. alles op automatisch staan.
Dat moet dus blijkbaar anders.
 
Mijn Norton Firewall ook al een paar keer langs geweest inderdaad, alleen met de melding "Rule Default Block DeepThroat Trojan horse matched"
 
Geplaatst door huijb
Mijn Norton Firewall ook al een paar keer langs geweest inderdaad, alleen met de melding "Rule Default Block DeepThroat Trojan horse matched"

en? daar krijg je't warm van wou je zeggen?

Geen idee elisa, ik zou op site van symantec zoeken op idscolu.exe, zal wel iets staan.
 
Nee hoor niet warm. Geef alleen antwoord op een vraag. :)
 
Geplaatst door Elisa
Vanavond is Norton al 8 keer langs geweest. Is dat bij andere Norton-gebruikers ook zo?

nope.


Ik heb n.l. een keer iets geblokt omdat ik het op internet niet kon vinden maar toen zag ik in een flits dat het toch iets van Norton was :rolleyes:
idscolu.exe-302F4Bff.pf

Als je dit hebt geblocked bij de update, zal de update niet werken, Norton gebruik dit (zelden)voor een appart gedeelte van software om te updaten. (volgens site)
Voortaan toestemming geven dus.


Ik vrees dat dit de oorzaak is.
Kan iemand me vertellen hoe ik dit terug draai?

De regel is program control verwijderen en opnieuw updaten en toestemming geven denk ik.
 
"De regel is program control verwijderen en opnieuw updaten en toestemming geven denk ik".

Bedoel je daarmee alles van Norton?
Ik zie n.l. die ene geblockte van mij er niet bij staan bij programs :confused:
Eerlijk gezegd..........ik vond Zone Alarm heel wat duidelijker.

O wacht even.......alles op vragen zetten of zoiets bedoel je (hopelijk :confused: )
 
Geplaatst door Elisa

O wacht even.......alles op vragen zetten of zoiets bedoel je (hopelijk :confused: )

Nee, dat bedoelde ik niet.
Waarschijnlijk maakt norton voor deze file nieteens een regel aan, maar kijk de norton toepassingen iig maar na, staan onderin de lijst allemaal.
Zal wat dieper proberen te zoeken...
 
Dank je wel allemaal. Kan ik rustig gaan slapen :)
Kijk wat er stond:
When you see the alert, select any option and click OK. The option you choose has no effect on your computer :love:

Welterusten allemaal
attachment.php
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan