nos teletekst

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dave The Rave

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2001
Hoi,

Sinds kort werkt mijn gedownloade teletekst van de NOS niet meer.

Hij blijft bovenin de hoek hangen en reageert meteen niet meer.

Eerst werkte het alemaal wel, maar nu opeens niet meer.

Misschien heeft het met SP2 te maken maar dat hoop ik niet.

Groet

Dave

Ik neem aan dat je de teletekstbrowser bedoelt.
Verwijder hem eens en installeer hem opnieuw.

Guus.

Ik heb hetzelfde probleem een tijdje terug ook gehad. Eraf gehaald, opnieuw geïnstalleerd, maar dat hielp allemaal niet. Totdat ik zag dat na verwijdering de map c:\Program Files\Teletekstbrowser bleef staan. Deze map heb ik (ná verwijdering via configuratiescherm/software) verwijderd. Weer opnieuw geïnstalleerd en voila: ik had weer teletekst.:)

Laatst bewerkt:
dit geeft de log file aan

20-03-2005 23:49:156 ShowTxtPage: Kan bestand I:\Program Files\Teletekstbrowser\data\666-01.gif niet openen.

Groet Dave

Hoi luitjes ik heb de browser niet gedownload maar de pagina gewoon op het buroblad gezet. Werkt uitstekend en je bent overal vanaf!

PJ
:)

Geplaatst door Dave The Rave
dit geeft de log file aan

20-03-2005 23:49:156 ShowTxtPage: Kan bestand I:\Program Files\Teletekstbrowser\data\666-01.gif niet openen.

En die melding blijft, ook nadat je die map hebt verwijderd?

Je moet die browser gewoon niet gebruiken. Die werkt niet altijd even goed zoals die teletekst ook niet altijd even lekker werkt, lees halve pagina's, maar als je hem gewoon in je favoriete zet is je probleem opgelost!!:cool:

Geplaatst door PJnijm
Je moet die browser gewoon niet gebruiken.

k gebruik ´m al meer dan 4 jaar, geen enkel probleem, op die ene herinstallatie na dan, waarbij ik dat mapje moest verwijderen.

Ik ben blij dat teletekst nu 25 jaar bestaat!!!

want ze hebben nu een update gemaakt en werkt hij weer.

Bedankt voor de reactie.

Dave

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan