Not a Disk at once

• Onderwerp starter Onderwerp starter D490
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

D490

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jul 2007
Hellow,

Ik mag geen dvd's branden.
Op internet heb ik er al veel over gelezen, schijnbaar ben ik niet de enige met dit probleem, echter is er geen duidelijk antwoord/oplossing om dit probleem op te lossen.

Heb vandaag speciaal om die reden een nieuwe brander gekocht, een NEC ND-4550.
Ook een de nieuwste Nero geinstallerd Nero 7 versie 7.9.6.0
( met mijn oude brander, had ik dus percies dezelfde problemen)

Dan wil ik een dvd video gaan brander, gaat allemaal goed, tot dat ik op "burn" druk, hij lijk dan te gaan beginnen maar meteen al, could not preform start of disc-at-once....en hij spuugt het schijfje er ongebrand uit. Altijd maar weer..

Ik gebruik een philips dvd rw schrijfje. Ook de traxdata 4x dvd+rw pakt die niet.

Weet dan hier iemand een oplossing!? Want ik wordt hier echt helemaal gestoord van!:confused:

Hoe of wat wil je dan precies branden?, disk at once wordt gebruikt voor een kopie, alleen het aantal gb's kloppen vaak niet, die moet eerst angepast worden.

Ook het eerst maken en dan branden gaat niet met disk at once.

Ik wil een dvd flim branden, voor beneden in de dvd speler :)

Anyhow, flim is 4.35 gig, moet er dus op passen.
Verder, in nero zelf zie ik dat " disk at once" wel staan, maar ik mag het niet uit vinken.

Ik probeer het nogmaals, waar bestaat die "film" dan uit? is het een map met de mappan die de vob files etc bevatten?

Yes,

2 mappen, audio_ts & video_ts.. daarin staat de bestanden ja..

Heb het even getest, als ik kies voor een videoDVD maken in Nero bij Nero Burning Rom, en ik sleep daarna die bestanden uit een/de Video_ts naar de Video_ts map links, krijg ik geen optie disk at once, die is grijs, en kan hem gewoon branden.

Overigens gebruik ik voor die handeling altijd CloneDVD2.

Je kan "Disc at Once" uitzetten in Nero.
Klik op File -> Options -> dan het tabblad Expert Features -> daar kan je "Disc at Once" ontvinken.

Lange Pier Heb het even getest, als ik kies voor een videoDVD maken in Nero bij Nero Burning Rom, en ik sleep daarna die bestanden uit een/de Video_ts naar de Video_ts map links, krijg ik geen optie disk at once, die is grijs, en kan hem gewoon branden.

ik ben hier totaal mee eens ik gebruik dat in nero voor ts bestanden altijdt.Ik heb er nooit problemen mee gehad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan