Notebook aanlsuiten op LCD

Status
Niet open voor verdere reacties.

cumulus

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2007
Beste mensen,
Ik heb een nieuwe notebook gekocht, een xxodd M570ru-gtx.
Deze notebook beschikt over een nvidia geforce8800m-gtx grafische kaart.
Wanneer ik mijn notebook met een DVI-HDMI kabel aansluit op mijn Sony LCD-tv gaat het beeldscherm op mijn notebook uit en zie ik het beeld op mijn tv.
Alleen ik wil graag dat ik het beeld op bijde te zien krijg. Wanneer ik dit probeer in te stellen in vista (configuratiescherm waar je resolutie e.d. kan instellen) en ik druk op scherm 2 dan staat daar dat die uitgeschakelt is. Ik kan dus niet zeggen Beeldscherm 1= laptopscherm 2=Sony TV. Hij maakt geen onder******.

Ik denk dat het probleem is dat hij maar 1 beeldscherm ziet. als ik namelijk in de lijst kijk (bij beeldscherm instellingen) Staat er alleen "algemeen PnP beeldscherm op geforce 8800m-gtx".
Hoe kan ik mijn laptop vertellen dat mijn laptopscherm en mijn LCD-tv 2 verschillende beeldschermen zijn???

Daar naast als ik de HDMI kabel loskoppel, gaat het beeldscherm op mijn laptop niet meer aan en moet ik eerst de hele computer opnieuw opstarten.

Bedankt alvast!!

Vandaag even mijn laptop op een Samsung LCD aangesloten.
Geen enkel probleem, scherm op mijn notebook bleef aan en weergave op de tv was ook perfect.

Net even sony gebeld, die vertellen me doodleuk dat Sony geen PC's ondersteunt op de tv. De poort stoppen ze er wel op, maar ze garanderen je niet dat het werkt en weigeren je ook te helpen.
Peper dure Bravia televisie (26 inch) had voor t zelfde geld een 32" samsung kunnen nemen, maar ik dacht, late we sony doen dat moet wel een goede TV zijn, kost een beetje maar dan heb je ook wat.

Nou je hebt inderdaad wat, wat een troep. Dit verwacht je gewoon niet van een A merk als Sony. Ik zal nooit meer iets aanschaffen van sony, mp3 speler het zelfde gezeik, kon alleen met hun software en hun standaarden muziek erop zetten en dan mocht je nog hopen dat het niet vast liep :evil: wat een Zooi

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan