Notebook Compaq 6720s enorm traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

spietos

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2008
Mijn laptop (Compaq 6720s) is de laatste tijd extreem sloom. Ik heb het meeste rommel er nu af gegooit en programma's als Ccleaner en Spybot al gebruikt. Nog is hij erg traag, met name opstarten van dingen, dan krijgt hij na een bepaalde tijd 'Reageert niet' en kan ik het via de Task manager weer afsluiten.

Ik ben hier nu zat van, en ik wil weten wat het probleem nou precies is. Ik gebruik Windows Vista Home Basic x32 en de snelheid van mijn Compaq 6720s is 1.73 GHz met 1.0 GB werkgeheugen. Ik ben ten einde raad en hoop dat jullie mijn laptop weer snel kunnen maken zoals hij altijd is geweest.

Laatst bewerkt door een moderator:
Op Helpmij.nl kijken we geen Hijackthis logs meer na.
1.73 GHz. is niet erg snel. 1.0 GB RAM geheugen ook niet. Staan er veel programma's op? (de meeste nieuwe computers zijn twee keer zo snel.)

Nee, er staat helemaal niet veel op de computer geïnstalleerd. Ik heb vrijwel alle overbodige programma's verwijderd en daarna allerlei scans eroverheen gehaald, o.a. register opgeschoond, temp bestanden weg d.m.v. ccleaner en verder met AVG en Spybot de volledige PC gescant. En nu doe ik nog een scan met MBAM. Maar allen hebben geen resultaat gehad nog, dus ik weet niet waar het aan kan liggen. Hier een screenshot van de lopende processen;

processen.png

Ondanks 1.73 GHz en 1.0 GB werkgeheugen weinig is, is de laptop wel gekocht met deze specificaties en heeft hij het altijd gewoon prima gedaan.. Er moet iets aan de hand zijn, maar ik ben ten einde raad. Iemand nog ideeën?

:)

Je kan een backup maken van al je bestanden en dan Windows opnieuw installeren...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan