notebook geeft vreemd errorbericht

Status
Niet open voor verdere reacties.

chava

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2009
hoi all
Ik heb een notebook Samsung NC10
Iemand wel eens een errorberichtje gezien waarop staat

supnot-1
error
OK (dit dan om berichtje weg te klikken)

Ik heb momenteel TrenMicro housecall erop los gelaten, wellicht lost dit mijn probleem op.
Voorlopig is het me nog helder als koffiedik, heb ook gegoogled maar kom niets tegen dat licht brengt in deze vaagheid.:confused:

vriendelijke groet

Chava

lekker dan

vol verwachting gezocht of er al tips binnen waren gekomen (wellicht kreeg ik geen emailnotificatie) maar nee hoor...nada....

ik zit nog steeds met dit probleem en wil zo graag een antwoord of slimme tip, TrendMicro vond slechts 5 trackingcookies....dus nog steeds helder als dikke modder.

is er nu niemand die iets weet??

:(

Supnot was een andere naam voor het Lovgate virus... maar dateert uit 2003....
Het zit verstopt in email attachments (zoals zoveel virussen).... mogelijk heb je zo'n besmetting opgelopen, heeft je antivirus het geelimineerd en is dit een "restje"... Het zou kunnen dat het virus zichzelf wil activeren maar de onderdelen (verwijderd door het antivirusprogramma) niet meer vindt, vandaar "error"....

Heb je al eens met "Malwarebytes" gescand?

Crash kan sneller typen.... :)

kee dan , fijn bedankt voor de tips ik ga aan de slag
en laat het jullie weten

groetsels

nee, niet opgelost, sorry ik was behoorlijk ziek, geen kracht me ermee bezig te houden anders dan de tips die jullie gaven gelijk uit te voeren en ik zit er nog steeds mee want de progjes die jullie aanbevelen moet ik allemaal kopen en dat doe ik niet, ze verdienen al genoeg die gasten, smijten troep op het net dat op je compie komt en dan moet je een prog kopen om dat er weer vanaf te krijgen bah!.
Ik krijg er steeds rare dingen te zien op dat nootje van me, gisteren in ene iets dat een icoontje geeft rechtbeneden en dan staat er NO STRING, ik zoeken in bestanden en mappen...niets, ik zoeken software...niets, zoeken op het net naar NO STRING ....niets te vinden.
Ben er een tikkie zat van, maar schijn de dingen niet te kunnen oplossen zonder aanschaf van allerlei progjes.
Kan me er niet meer mee bezighouden, alle online scanners die ik ken erop los gestuurd...resultaat...nada!
Kweet het niet meer ff, maar bedankt voor het meedenken.

de progjes die jullie aanbevelen moet ik allemaal kopen

De progjes Malwarebytes en SuperAntiSpyware zijn HELEMAAL GRATIS!... Zij hebben beide naast de gratis versie ook een uitgebreidere versie tegen betaling....
Maar de gratis versies zijn meer dan goed..... Wel goed lezen op zo'n site!

chava, het zou misschien handiger zijn als je niet overal op ja of yes klikt.
Even lezen wat er op de begeleidende site cq tekst staat.:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan