Notebook installeerd windows7 niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Emma1

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2007
Berichten
8
Hallo Helpende handen,

Ik wilde mijn PB notebook terugzetten naar fabrieksinstellingen. Dat heb ik al eerder gedaan en nooit geen problemen mee gehad.
Vervolgens doorloop ik netjes de handleiding door wat ik moet doen.
Krijg ik plots in beeld
"De installatie is niet voltooid Start de installatie opnieuw als Windows op deze computer wilt installeren"

Meer doet hij niet meer. Ik kan opnieuw blijven opstarten, maar ik blijf dat kadertje zien.
Overal waar ik google lees ik over CD's gebruiken, maar dat zit niet in deze notebook.

Iemand enig idee?

Alvast bedankt!
 
Ik heb dat bestand niet, de notebook installeerd zichzelf gewoonlijk opnieuw.
Het enige wat je ziet is dat ene kadertje met die tekst, de rest is zwart.
Zojuist wel even een usb erin gedaan om te kijken, maar dan staat er : Missing operating system_
 
Kun je geen cd van Windows7 van iemand lenen of downloaden van de versie die jij er op hebt staan, dan kun je een schone installatie doen met je eigen licentienummer en alle PB prut er af gooien.
Het kan zijn dat de herstel bestanden beschadigd zijn op de verborgen partitie, deze kun je verwijderen tijdens een schone installatie.
Wel zorgen dat je de drivers hebt van de hardware van je Packerd en Bell, moet je even bij hun op de site kijken of die er op staan.

http://www.schoonepc.nl/windows7/windows7_setup.html
 
Ik heb geen CD-rom op mijn notebook.
Misschien idd via een usb.

Ik ga eens zoeken of ik er een kan downloaden en dat proberen, is er eentje waar ik het best naar kan zoeken?
Ik zie meerdere van de windows7.

Bedankt.
 
Hij leest ook de usb niet.
Via f2 kom ik nog wel in setup.
 
Misschien moet je de usb als eerste opstart instellen in je bios.
 
Bedankt voor het mee denken.
Inmiddels is iemand ermee bezig.
Of het nog lukt weet ik niet, maar soms gaan dingen ook gewoon stuk,

Nogmaals bedankt.
 
Laat even weten wat het is geweest.;)
 
Laat even weten wat het is geweest.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan