Sinds kort werkt op mijn notebook het opzetten van een Draadloze verbinding niet meer, ongeacht welk draadloos netwerk ik ook kies:
- eigen thuisnetwerk: (ASUS) draadloze router --> modem --> internet
- willekeurige "onbeveiligd", openbaar netwerk: (linksys) draadloze router --> internet
LAN-verbindingen (bedraad) werken overigens wel!
Probleem:
Bij het opzetten van een draadloze netwerkverbinding worden er altijd 2 identieke verbindingen via dezelfde router aangemaakt; je ziet ze ook beide verschijnen in het netwerkcentrum/netwerkoverzicht.
Bij "probleem oplossen" wordt er dan ook aangegeven dat er "momenteel 2 actieve verbindingen" zijn.
Kijk ik naar de verbindingsdetails: beide zijn identiek in alle opzichten.
Dit probleem is ontstaan nádat ik mijn thuis netwerkje (zoals hierboven kort aangegeven) heb opgezet, echter dus als resultaat dat de notebook vanaf nu hetzelfde verschijnsel vertoond ook bij alle andere draadloze netwerken!!???
MAW: het opzetten van het thuisnetwerkje heeft iets op de notebook "achtergelaten"/teweeggebracht waardoor de notebook nu foutief blijft werken.
Iemand enig idee?
notebook: HP Pavilion DV9595ED
netwerkadapter: Intel Wireless WiFi Link 4965AGN met de laatste drivers
- eigen thuisnetwerk: (ASUS) draadloze router --> modem --> internet
- willekeurige "onbeveiligd", openbaar netwerk: (linksys) draadloze router --> internet
LAN-verbindingen (bedraad) werken overigens wel!
Probleem:
Bij het opzetten van een draadloze netwerkverbinding worden er altijd 2 identieke verbindingen via dezelfde router aangemaakt; je ziet ze ook beide verschijnen in het netwerkcentrum/netwerkoverzicht.
Bij "probleem oplossen" wordt er dan ook aangegeven dat er "momenteel 2 actieve verbindingen" zijn.
Kijk ik naar de verbindingsdetails: beide zijn identiek in alle opzichten.
Dit probleem is ontstaan nádat ik mijn thuis netwerkje (zoals hierboven kort aangegeven) heb opgezet, echter dus als resultaat dat de notebook vanaf nu hetzelfde verschijnsel vertoond ook bij alle andere draadloze netwerken!!???
MAW: het opzetten van het thuisnetwerkje heeft iets op de notebook "achtergelaten"/teweeggebracht waardoor de notebook nu foutief blijft werken.
Iemand enig idee?
notebook: HP Pavilion DV9595ED
netwerkadapter: Intel Wireless WiFi Link 4965AGN met de laatste drivers