Notebook of Desktop kopen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

cacciatore

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2004
Ik ben aan het twijfelen of ik mijn Desktop zou vervangen door een Notebook , maar ik weet niet of dat wel zo verstandig is omdat bij Notebook,s { laptop,s } ook nadelen zijn .
De grote nadelen van een Notebook is de accu die snel leeg is en je kunt er nouwelijks de nieuwste games op spelen.
Maar de voordelen van een Notebook is dat je deze wel makkelijk kunt verplaatsen.
Nou moet ik wel zeggen dat ik wel niet zo veel game,s speel op mijn Desktop maar mijn PC meer gebruik voor het internet en af en toe foto,s bekijken .
Heb jij ervaring met een Notebook met draadloos internet en is het echt wel de moeite waard geef mij dan een hint.

Die hint zal niemand jou kunnen geven.
Jij moet voor jezelf uitmaken of je wel een laptop wilt hebben.
Bij ons in huis staan er drie laptops en 1 desktop.
(en we zijn maar met z'n tweeen)
2 laptops staan bijna 16 uur per dag aan.
de desktop wordt gebruikt voor het binnen halen van grote bestanden, branden van dvd en bewerken van vidobestanden.
Games zijn er bij ons in huis niet dus.....
Maar ik zou niet meer zonder laprop willen en mijn vrouw ook niet.
Maar dit is heel persoonlijk.

Er zijn echt wel notebooks waarop je je heel goed de nieuwste spellen kan spelen, alleen deze kosten dan ook een heleboel euro's. De Dell XPS Mobile M170 is volgens diverse tests sneller dan menig desktop pc.
De grote vraag is, ben jij van plan regelmatig op een andere plek te gaan zitten met het apparaat, zo ja, dan is een notebook het overwegen waard, zo nee, dan is het zonde van je geld.
Een ander nadeel is, onderdelen vervangen/uitbreiden gaat meestal moeizamer en is duurder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan