Notebook werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

weeman

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2005
hallo

Me notebook start vanaf gisteren niet meer.Ik krijg de opstartscherm waar die windows gaat laden maar verder gebeurt er niks.Cd rom speler werkt ineens ook niet meer waardoor de recovery cd niet werkt.Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

De notebook is aangekocht in 2004 (Medion 41300 bijna 3 jaar oud en aangekocht bij de aldi)en heeft nog 1 maandje garantie.dit is al de 4de keer dat die naar de reparatie moet:S.1ste keer moederbord doorbrandt,2de keer hardeschijf doorbrandt,3de keer moederbord doorbrandt en volgens mij is het dit keer weer de moederbord.

Ik heb met zulke problemen al vaak belangrijke bestanden en vakantie fotos verloren wat ik niet zo prettig vindt.Kan ik een klacht indienen en vragen om een nieuwe notebook?,want ik weet toch dat de notebook over 6 maanden weer kapot zal zijn.Aangezien dit de laatste keer is dat het onder de garnatie valt.

Groetjes Milad

Als je moederbord overleden is zal hij ook niet tot het windows logo komen lijkt mij.
En de vraag of je een nieuwe krijgt? Ik zou zeggen zet alles op alles en doe je verhaal en wie weet, maar ik acht de kans niet zo groot.

Als je moederbord overleden is zal hij ook niet tot het windows logo komen lijkt mij.
En de vraag of je een nieuwe krijgt? Ik zou zeggen zet alles op alles en doe je verhaal en wie weet, maar ik acht de kans niet zo groot.

ik heb net medion opgebelt en de verhaal verteld en ze halen hem woendsdag weer op.heb ze verteld dat dit de 5de keer al is(heb hem ook 1 keer in november voor een grote kras op de laptop gestuurt die ze hadden gemaakt bij de reparatie) en ze zeiden dat we hier een aantekening van zullen maken.

gebeld en tegen die reperateurs gezegt die zeiden dat we geen nieuwe notebook kunnen geven aangezien we een reparatiecenter zijn en op elke onderdeel die wordt vervangen zoals de moederbord daarop geven we ook 1 jaar garantie:confused:

Heb je in ieder geval weer een jaar garantie op je nieuwe moederbord.
Ik weet het verder ook niet. Je kan in de pen klimmen en een klacht naar Medion sturen!!
Wees dan wel precies met datums en welke reparaties er zijn gedaan.
Wel balen voor je....

hallo

Me notebook start vanaf gisteren niet meer.Ik krijg de opstartscherm waar die windows gaat laden maar verder gebeurt er niks.Cd rom speler werkt ineens ook niet meer waardoor de recovery cd niet werkt.Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

De notebook is aangekocht in 2004 (Medion 41300 bijna 3 jaar oud en aangekocht bij de aldi)en heeft nog 1 maandje garantie.dit is al de 4de keer dat die naar de reparatie moet:S.1ste keer moederbord doorbrandt,2de keer hardeschijf doorbrandt,3de keer moederbord doorbrandt en volgens mij is het dit keer weer de moederbord.

Ik heb met zulke problemen al vaak belangrijke bestanden en vakantie fotos verloren wat ik niet zo prettig vindt.Kan ik een klacht indienen en vragen om een nieuwe notebook?,want ik weet toch dat de notebook over 6 maanden weer kapot zal zijn.Aangezien dit de laatste keer is dat het onder de garnatie valt.

Groetjes Milad

terug sturen dan maar en eis een nieuw of alternatief laptop
zou er zelf niets aan doen aan gezien 1 maand garantie nog

Heb je in ieder geval weer een jaar garantie op je nieuwe moederbord.
Ik weet het verder ook niet. Je kan in de pen klimmen en een klacht naar Medion sturen!!
Wees dan wel precies met datums en welke reparaties er zijn gedaan.
Wel balen voor je....

volgens mij heb je niks aan die 1 jaar garantie aangezien je voor de onderzoeksgeld moet betalen(60 euro) als het de moederbord niet is:P

Ik ga morgen een brief naar medion schrijven maar ik weet de precieze datums niet meer:(
kan ik ze ophalen en het vragen?

terug sturen dan maar en eis een nieuw of alternatief laptop
zou er zelf niets aan doen aan gezien 1 maand garantie nog

over 6 maanden is die weer stuk ik ga denk ik vragen voor om beter koeling in die laptop in te bouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan