Notebook

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrickt

Meubilair
Lid geworden
25 mrt 2001
16-11-2002 met een prijsvraag een Notebook gewonnen.
Na de eerst dag bleek de accu defect te zijn. 2,5 maand kwijt geweest, en bij terugkomst bleek er niets aan gedaan te zijn. Wederom opgestuurd. Afgelopen zaterdag heb ik de notebook weer in ontvangst genomen. Na een paar dagen goed gewerkt te hebben, doet ie nu niets meer.
Wanneer ik hem opstart, zie je hem booten op A:,daarna op de cd-rom(lampjes gaan ff branden) ,en daarna doet ie niets meer.
Het sherm blijft zwart. Het lampje van de HD knippert met een langzame frequentie
Krijg geen foutmelding dmv piepjes.
Wilde hem dus weer terug sturen, blijkt Laser falliet te zijn(althans bijna), dus notebook wordt gewoonweg niet meer gerepareerd.
Wat nu?

Greetz Patrick

nou ik weet niet bij wie je de prijsvraag hebt gedaan?
maar ik denk dat jij hun daar over moet aanspreken!
er zal best een ander zijn die de garantie op zich neemt!
ik zou informeren!

Of minimaal de uitschrijver van de prijsvraag.

sorry...Ik had inderdaad niet gezien dat het een laser is is. Waarschijnlijk kun je niet reclameren bij de organisatie. Zulke zaken zijn vaak goed afgeschermd. Aansprakelijkheid ligt volgens mij bij de leverancier...

Notebook doet het ineens weer. Er zal wel een stekkertje los zitten, dus toch maar ff wegbrengen.
De notebook is gewonnen bij een prijsvraag van Expert. Na overleg hebben deze mij toegezegd dat ze garant staan voor de twee jaar garantie.

Greetz Patrick

Ik probeer nu te internetten via mijn nokia 6610.Weet iemand hoe ik het boeltje moet configureren?

Greetz Patrick

Ik heb ook een notebook van laser

Heys ik heb ook een notebook van laser maar die had ik niet gewonnen ofzo maar gewoon gekocht met 2 jaar garantie.

Bleek toen ik thuiskwam dat t toetsenbord beetje loszat ik LASERhelp bellen kwamen ze m woensdag ophalen en t zou niet langer dan 11 werkdagen duren maar om t verhaal kort te houden ik kreeg m pas terug na 3 maanden en toen was hij helemaal kapot beelscherm overmidden geklapt en nietmand voelde zich aansprakelijk ook t vervoersbedrijf nit die m afleverde..ik dus probleem...en heb rechtsbijstand ingeschakelt.........twee weken later na flink te hebben gebelt kreeg ik m eindelijk terug omdat ik ze bedriegde met een rechtzaak als ik m niet meteen terug zou krijgen of mijn geld terugkreeg.

Nou toen had ik m dus terug en nu blijkt dat t toetsenbort weer loszit ( balen :( ) maar jah nu zijn dus helemaal failliet verklaart zoals j in vorg bericht hebt gelezen dus breng ik hem niet meer naar hun want ben bang hem dan nooit meer terug te krijgen dus ik wil zeggen koop geen laser ook niet als je er tweedehands nog goed aan akn komen want de garantie en de service is erg bout....

LASER SUCKS om t maar kort te houden...

Ik vond dat ik even erop moest reageren na de service die de maker van dit onderwerp had gekregen.... maar hij is er niet .....euro's aan kwijtgeraakt dat is wel beter voor hem maar wel nog erg ***lig

Emiel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan