notebookscherm start niet mee op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bebetok

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2001
ik heb sinds een dag een nieuwe easynote h5605, maar gisteren deed hij het perfect. maar ik wil hem nu opstarten, maar dat lukt niet. en als het wel lukt, krijg ik geen beeld. wat zijn dit nu weer voor grappen??
weet iemand hoe dit kan?

- hij start nu wel op, maar ik krijg geen scherm, hoor ook geen piep ofiets, niets. gewoon hij staat aan maar zonder scherm...-

zonder adaptor start de notebook helemaal niet op.
als ik de adapter in het stopcontact doe, brand het lichtje gewoon groen, maar als ik em vervolgens in de notebook stop, gaat het groene lampje knipperen en dat hoor je ook. wat is er toch mis??? ik snap er niets van!

Als je het scherm wat dichtklapt, krijg je dan wel beeld?

Heb je een externe monitor aangesloten of aangesloten geweest ?

nee geen enkele keer beeld,
maar nu doet mn adapter ook raar. het groene lichtje brand gewoon, maar zodra ik em in de laptop steek, gaat het lichtje knipperen... en krijg ik de laptop niet meer aan

Geplaatst door Bebetok
nee geen enkele keer beeld,
maar nu doet mn adapter ook raar. het groene lichtje brand gewoon, maar zodra ik em in de laptop steek, gaat het lichtje knipperen... en krijg ik de laptop niet meer aan

Dat betekent dus dat de accu in de laptop opgeladen wordt. Deze is dus leeg.

Wat je kan doen is de adapter in de laptop prikken en inhet stopcontact, laptop uitlaten en morgen terugkomen. Dan is de accu wel weer vol.

maar ik heb vanacht de adapter in de notebook gestopt, dan laadt ie toch op? nu doet ie het niet meer, na gisteravond.

Andere optie, misschien wel de snelste, pak je laptop onder je arm en loop ff naar de winkel waar je hem gekocht, je hebt nog garantie dus reparaties zullen niets kosten.

ja ik ga em zo ff omwisselen voor een andere laptop. ik heb de packard bell helpdesk gebeld en die zeiden dat ik em kon laten repareren, maar omdat ik em net had, dat ik ook gewoon naar de winkel zou kunnen gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan