notepad.exe error in verbinding met iexplorer.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

jonkerg

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2003
Hoi,

Ik had laatst een programmatje op mijn laptop gezet waarna hij opeens raar begon te doen. Het begon direct met het kinpperen van het pijltje/cursor met een zandlopertje dat knippert (om de seconde) en ook ging het lampje van de ingebouwde webcam aan en uit (om de 15/20 sec).

Na enige tijd kwam er een dep melding dat het notepad.exe had afgesloten omdat er een fout was en daarna kwam steeds weer een nieuwe melding dat er een fout was met notepad.exe en die ging maar door.

Na enig proberen kwam ik erachter dat als ik in windows taakbeheer de standaard iexplore.exe als proces beindigde dat de meldingen ophielden. Daarna heb ik c:/windows notepad.exe omgezet in notepad.exebackup en was het probleem weg en begon niet meer als ik een explorer opende.

Tevens heb ik dep uitgeschakeld.

Maar het probleem komt weer terug als ik opnieuw opstart. Ik moet dan weer eerst taakbeheer openen en de standaard iexplorer.exe beindigen en daarna notepad.exe uit de windowsmap verwijderen en dan heb ik er geen last meer van todat er opnieuw opgetstart moet worden.

Ik hoop dat iemand hier iets op weet want het begint te irriteren.

Met vriendelijk groet,

Geert

systeemherstel gebruiken en dan terug gaan naar het punt toen je dat programma had geinstaleert

helpt dat miss.....???

dat was het eerste wat ik probeerde. Maar leverde geen resultaat op.

maar in ieder geval bedankt

Misschien handig om te vermelden wat het voor programma was.

Verder zou ik zeggen, verwijderen dat programma en daarna goed scannen met een up-to-date virusscanner.

Bedankt voor de antwoorden op mijn vraag maar ik heb het eindelijk opgelost. Na tweemaal scannen met AVG Anti - Spyware is het probleem verholpen.

Ik had het programmatje al verwijderd en mijn virusscanner laten scannen en tevens de standaard methoden.

Maar nogmaals bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan