notepad herinstalleren ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daan88

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2007
Dag..

als ik een broncode van een internetpagina wil bekijken door met r.muisklik bron weergeven aan te klikken, krijg ik een melding dat windows

C:\windows\system32\notepad.exe niet kan vinden.. :(
overigens werkt het progamma wel via start-uitvoeren maar via buro-accessoires weer niet.
nu heb ik het kladblok al als html editor aangevinkt via extra - internetopties - progamma's..
en het ligt ook niet aan een volle geschiedenis ruimte..

dus dacht ik het progamma opnieuw te instaleren .. maar ik weet niet hoe dat precies werkt.. ik heb de xp dikette geplaatst en een poging gedaan het progamma te vinden..
maar dat valt nog tegen zonder basis-kennis..

Hallo,

Waar staat de versie van notepad.exe die via start-uitvoeren wel werkt?
Waarschijnlijk volstaat het die te kopiëren (of zelfs te verplaatsen) naar C:\windows\system32\

Kun je via start -> zoeken notepad.exe vinden ?
Als die nog op je pc staat dan is waarschijnlijk alleen de snelkoppeling niet meer goed, en die is wel te fixen.

waarempel..het is gelukt..

lang leve die windows zoekfunctie..

heb er system32 mee opgescharreld en kladblok exe.. toen kladblok.exe voor de zekerheid maar gekopieerd naar system 32 .. en dat heeft gewerkt..

:thumb: :thumb:

Mooi, :thumb: dus hij doet het nu ook weer uit bureau-accessoires ?

Als ie weer helemaal perfect is mag je de vraag op opgelost zetten :)

het loopt weer .. heb opgelost aangeklikt..maar dan krijg ik de melding 'ongeldige actie'

maar goed het is dus opgelost.. vriendelijk bedankt..

Alleen verenigingsleden en donateurs kunnen priveberichten sturen

misschien is mijn account niet helemaal functioneel? :confused:
bovenstaande melding kreeg ik na een poging tot privébericht..

ik zal het later nog eens proberen..wie weet dat het dan wel lukt

:thumb:

Dus wij gewone gebruikers kunnen niet eens een PM sturen (krijg dezelfde melding), erg handig. Nou dan moeten we maar hopen dat een modje dit ziet.

Dat klopt, als niet verenigings lid mag je geen pm's sturen, maar om een mod te waarschuwen kun ja altijd de "meld misbruik" link onder een bericht

Dacht zelf dat dat voor andere dingen was bedoeld, maar dan weten we dat ook weer

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan