Notepad/Kladblok downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefanmethorst

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2002
Hallo allemaal,

Geloof het of niet, maar het simpelste programma van heel windows werkt niet!!!

Mijn compy was gecrasht dus ik heb de c schijf geformateerd, op d stonden mijn bestanden nog, ik heb vervolgens windows opnieuw geïnstalleerd op de c schijf, maar nu werkt notepad niet meer :S als ik deze opstart gebeurd er niks, en als ik rechtermuisklik en dan bron weergeven doe, en opent ie 'm wel, maar zonder bron :S

Kan iemand mij helpen om dit op te lossen, of anders een notepad/kladblok instalatie programmatje te vinden, zondat ik deze opnieuw kan installeren???

b.v.d. voor jullie hulp!!

Stefan Methorst

Cd van windows er opnieuw in dan dan naar configuratiescherm dan software en dan windows programma's toevoegen.
Dan zoek je notepad en vinkt deze aan.
Klikken op toepassen en daarna zou het weer moeten werken.

Notepad start wel weer op, maar de broncode is nog steeds leeg... iemand een idee???

Kan ik mischien instellen welk programma er geopend wordt als ik op bron weergeven klik??

waar haal jij die bron weg.
als ik naar bureauaccessoires ga en dan naar kladblok en ik doe een rechter muisklik en dan eigenschappen zie ik geen bron.

gewoon in internet explorer, als op een website rechtermuisklik doe, staat 'r: Bron weergeven.

Aha op die manier, je wilt dus gewoon de html codes van een website bewerken.
Maar kladblok werkt wel via start enz enz

owja.. ik heb in de standaardknoppen balk ook nog een pictogram waarmee ik 'm in notepad kan openen, dan doet ie 't wel goed, maar ik wil dat bronweergeven werkt....

Geplaatst door stefanmethorst
Kan ik mischien instellen welk programma er geopend wordt als ik op bron weergeven klik??

Ja, dat kun je instellen. Extra -> Internet-opties -> tabblad Programma's -> bij HTML-editor kiezen voor Kladblok.

Werkt het niet, verwijder dan je tijdelijke internetbestanden (Extra -> Internet-opties -> tabblad Algemeen -> Bestanden verwijderen)

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;Q306907

Ja, dat klopt... ik wil gewoon de bron van een website kunnen bekijken in kladblok via rechtermuisklik -> bron weergeven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan