Notepad++ ..... waar is die nog te vinden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanveelen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 dec 2009
Berichten
3.660
Hoi,

Onder 'Handige software' klopt de link niet meer.
En als ik ga Googelen, kom ik telkens op een pagina terecht waar ik allerlei andere zaken kan downloaden ..... maar Notepad++ niet.

Wellicht is het programma niet meer beschikbaar.
Weet iemand een goed alternatief (bewerken PHP, HTML etc.)?
 
Notepad plus plus is er heus nog wel!! hier link dubbelepunt
http://download.tuxfamily.org/notepadplus/5.8.5/npp.5.8.5.Installer.exe



Sorry, mijn toetsenbord doet raar.

@maarten2001: En jij doet zelf ook raar. Waarom kom je met het verhaal over "Je liegt"? Op de 'andere' normale pagina van Notepad++ (hier) is het niet meer te downloaden, want de website werkt niet goed meer.

Daarnaast is het probleem van de topic-starter al opgelost m.b.v. 2 links die reeds gegeven zijn.

Tijs.
 
@maarten2001: En jij doet zelf ook raar. Waarom kom je met het verhaal over "Je liegt"? Op de 'andere' normale pagina van Notepad++ (hier) is het niet meer te downloaden, want de website werkt niet goed meer.

Daarnaast is het probleem van de topic-starter al opgelost m.b.v. 2 links die reeds gegeven zijn.

Tijs.
Hij gaat dan gewoon naar de officiele site :)
 
@maarten2001: Je had (wat mij betreft) vooral de opmerking "Je liegt" achterwege kunnen laten.
Daarbij liet vanveelen gewoon de optie open dat het wél ergens (liefst officieel) te downloaden zou zijn: Hij heeft nergens in absolute bewoordingen aangegeven dat het er helemaal niet meer zou zijn.

Dit is allemaal off-topic, maar je eerste posting heeft me enorm geërgerd, die bovendien kwam na mijn posting en die van pederoco.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan