Notinited error

Status
Niet open voor verdere reacties.

TURKGun86

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2008
Ik heb twee .java bestanden, een .jar bestand, en een mysql database die ik gebruik om queries uit te voeren. Deze werken zonder problemen in de appletviewer, maar als ik het in de webbrowser wil laten runnen geeft het een notinited fout.

In html heb ik alle mogelijkheden geprobeerd, uiteindelijk heb ik deze code gebruikt.

<applet code="Accounts.class" archive="BTSSON.jar" codebase="...\BTSSON\dist" width="800" height="800"> </applet>

Ik heb beide firefox en ie gebruikt, geeft bij beide deze fout in de Java Console:

Unable to find and load driver
java.security.AccessControlException: access denied(java.lang.RuntimePermission exitVM.1)
at .....

Wat kan ik doen om dit op te lossen?

Hij heeft op een of andere manier geen toegang tot de applet.

Waar heb je alles staan?
Op je eigen computer of een server ergens?

Hij heeft op een of andere manier geen toegang tot de applet.

Waar heb je alles staan?
Op je eigen computer of een server ergens?

Alle bestanden staan op mijn computer. Ik heb gewoon een html pagina die ik offline wil bekijken.

Zou je de code en/of de jar eens kunnen posten, dan kan ik het eens proberen op mijn eigen computer om te kijken of hij het daar wel op doet.

Zou je de code en/of de jar eens kunnen posten, dan kan ik het eens proberen op mijn eigen computer om te kijken of hij het daar wel op doet.

Ik kan het bestand niet sturen. Maar ik heb ergens gelezen dat misschien een lokale webserver de oplossing hiervoor is. Weet je hoe ik een lokale webserver kan installeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan