• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Notitie in Office365

Status
Niet open voor verdere reacties.

pkuipers

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2014
Hallo,

weet iemand al hoe een notitie in de nieuwe Excel Office365 via vba gemaakt moet worden? In de oude versie kon ik wel een opmerking toevoegen maar dit is veranderd in de nieuwe office365!

Met vriendelijke groet en alvast bedankt,

Peter

Laatst bewerkt:
Ik heb hier Office 365 (2016) en het maken van een opmerking in een cel werkt nog net zoals voorheen.
Code:
Range("A1").Comment.Text "Opmerking"
Bedoel je met een notitie iets anders.

Laatst bewerkt:
Hallo Edmoor,

dit bedoelde ik niet, deze kon ik al. Tegenwoordig is bij excel de mogelijkheid om een opmerking te plaatsen en hier kunnen dan andere gebruikers op reageren of een notitie te plaatsen waar niet op gereageerd kan worden. De voorgestelde: Range("A2").AddComment enz. werkt niet meer?

Groetjes,

Peter

Kan je er even screenshots van plaatsen? Erg helder is de vraag en de reactie niet. Dus van hoe het was en hoe het niet meer mogelijk zou zijn.

Zie hier de bijlagen: Keuze menu is het menu waar de opmerking en notie keuzes staan, daarna de Nieuwe Opmerking en de Nieuwe Notitie (dit was vroeger nieuwe opmerking)

Bijlagen

• Keuze menu.png
    Keuze menu.png
    210,7 KB · Weergaven: 92
  • Notitie.png
    Notitie.png
    200 KB · Weergaven: 46
  • Opmerking.png
    Opmerking.png
    204,8 KB · Weergaven: 48
Dit dus:
Code:
Range("A1").AddCommentThreaded ("Verzend dit bericht")
Range("A1").CommentThreaded.AddReply ("Antwoord op bericht")

Ik heb er nog nooit iets mee gedaan dus geen idee hoe het precies gebruikt moet worden.
Kijk eens hier:
https://peltiertech.com/threaded-comments-in-excel/

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan