Nou dit weer !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

hawkie

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2002
Berichten
994
Als ik een document wil openen in Word lukt dat niet, programme blijft lang hangen en uiteindelijk komt dan de melding : er zijn zeer weinig bronnen beschikbaar Afsluiten ja/nee/annuleren.

Zodra ik deze melding gehad heb, afgesloten heb (wat eindeloos duurt, krijg ik zodra ik om het even welk ander programma wil opstarten de mededeling: onvoldoende geheugen voor toepassing. Sluit andere windowstoepassingen en probeer opnieuw.
Maar...............er is geen ander programma geopend !!

Het enige wat er dan opzit is weer rebooten en dan begint het weer van voren af aan :(
 
het KAN spyware en / of een vrius zijn dat je pc lekker bezig houdt. Heb je al uitgebreide scan / scans gedaan.......?
 
Ik ben al 3 dagen bezig met adware, spybot en hijack.
Heb alle rommel er samen met Pieter en Vaat vanaf gehaald. Heb gescand met NAV en Housecall en het eerdere virus, zoals beschreven in : http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=130213 wordt niet meer gevonden. Heb inmiddels al een keer of 5 opnieuw gestart (moest wel, liep vast) Ik weet niet meer wat ik verder nog kan doen :(
 
Ja, voorzover ik nu kan zien wel. Heb ook een document in excel opgestart en bewerkt en dat ging goed.

btw: nu openen mijn vensters allemaal weer in minimale grootte , dus alleen balkje met x en vierkantje :confused: en ik heb toch echt niks veranderd.
O ja, als het systeem dus vastloop en ik druk op STARTknop, dan is dat dialoogvenster dus helemaal leeg
 
dit lijkt mij redelijk complex, zeker gezien de dingen die je reeds hebt meegemaakt (virus) en wat er allemaal reeds is gebeurd.

Tenzij iemand een beter plan heeft lijkt het mij niet onverstandig als je Word verwijdert en eens opnieuw installeert..................?
 
Voorlopig is het al weer een paar dagen geleden dat ik de foutmelding kreeg. Niet dat ik iets veranderd heb, maar toch.......... Zullen wel kuren geweest zijn.

Vooralsnog opgelost dus.....................ik meld me weer wel mocht het foutgaan.:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan