nrg bestand

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ctbke
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ctbke

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2002
Ik heb een aantal image bestanden gekregen. Deze eindingen op .nrg. Hoe kan ik die bestanden "uitpakken" en op een normale manier op de CD schrijven, zodanig dat ik terug de originele bestanden heb ?

Hoogstwaarschijnlijk zijn dit bestanden aangemaakt met bv Nero. Dit zijn afspiegelingen van opgenomen films. U kunt deze dus gebruiken om "sneller" gedownloade/opgenomen films te branden. Voorwaarde hierbij is wel dat de originele opgenomen film op dezelfde schijf aanwezig is, anders zijn het lege, zinloze bestanden.

Een nrg bestand is toch vaak een image bestand die in Nero gemaakt is. Of je nu wel of niet het origineel hebt is dan niet van belang

Het woord zegt het al, een image/afspiegeling, dit is dus een copy van het originele bestand/naam
Is die niet aanwezig zal hij zoeken, en niet kunnen vinden naar bestand.

Ben ik niet met je eens. Heb al diverse nrg bestanden gehad zonder dat ik het origineel had en toch kon ik het branden en kwam er een goede cd/dvd uit

Geachte,

Ik schaam mij diep, want u heeft volkomen gelijk. Ik heb gisteravond nog de proef op de som genomen en inderdaad, ik had het origineel NIET nodig.

Sorry voor mijn tekortkoming in deze.

m vr gr,

Dingeman Schellings

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan