nrg.bestanden openen lukt niet !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Happyhippie

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2004
Hallo,
Heb hier 2 CD schijven liggen met nrg. bestanden die ik zou moeten kunnen openen en op mijn Pc installeren,helaas weet mijn XP Pro er geen raad mee en ikzelf ook eigenlijk niet.
Wat zijn nrg. files en met wat krijg ik dat programma op mijn Pc ?

Groet
Eric

Dat zijn Nero images, te openen/mounten met Daemon tools, of met Total Commander en de juiste Plugins.

Hoi,

Ik heb nu die nrg. bestanden zowel op 2 CD's staan alsook op m'n HD.
Deze bevatten een programma dat ik zou willen installeren doch helaas kan ik met de Deamon's enkel het eerste bestand openen,de vervolginstallatie v/h proggie op bestand2 krijgt Deamon niet i.o
Heb nu de Nero-OEM-Suite ff erop gezet daar ik anders met AshampooStudio werk maar hoe kan ik die nrg. files met Nero omzetten en op CD branden zodat ik als eindproduct gewoon die installatieschijven verkrijg,laat runnen en installeren.
Ik vindt in Nero nl.niets terug ivm. nrg. ?

Groet,

Heb nu al diverse dingen uitgeprobeerd maar ik krijg steeds maar die nrg.files.
Deze heb ik nu met Nero image gebrand op CD maar dat is dan ook weer een nrg. en niet te openen,ook niet met Deamon.
Ik denk dat ik hier ergens iets fundamenteel fout doe maar weet niet wat.

Om nog maar es goed uit te leggen,dus 2 nrg.files staan op m'n HD en bevatten Pinnacle Studio10 Plus gedeeld in 2 stukken waarvan de eerste met het proggieinstallatie-begin opent en ook perfect installeert doch wanneer de tweede schijf erin moet kan deze niet worden gelezen en dus stopt installatie .
:confused:

Groet,
Eric

Wanneer je de .nrg files als image gebrand heb op cd, dan hoef je alleen maar de cd in je speler te doen. Wanneer deze niet automatisch opstart, ga je naar deze computer en dubbelklik je op het icoon van de cd-speler, eenvoudiger dan dat is het echt niet...

Beide nog es op Cd gebrand en CD 1 start als installatieschijf,zover Ok doch als ik 2 wil openen verschijnt een klein schermpje van een onbekend oorsprong voor mij met als melding:
Error in Command line

Groetjes
Eric

Wanneer je beide cd's op dezelfde manier hebt gebrand dan lijkt het er toch een beetje op, dat de image van de 2e cd beschadigd of niet volledig is. Is de 2e CD een vervolg van de installatie van CD1?

Yep...inderdaad is het een vervolg,waarschijnlijk zal dat dan wel een corrupte file zijn op Cd2.
Terug naar af dan of doe ik iets fout omdat het 2 delen zijn mssn. ?

Groet,

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan