nt authority system virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

robcitroen

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
Hallo.

ik heb sinds net een virus nt authority system en hij zegt moet de toepassing onverwachts aflsuiten C//:windows/system/lsass.exe

En sluit daarna binnen 1 minuut de pc af dit gebeurd telkens naar 15 min - 30 min.
Wie kan mij helpen?
alvast bedankt ,

groetjes rodney

Ik had net opnieuw mijn computer geinstalleerd:)..

Ik had dat bestandje al laten draaien op de pc maar zonder resultaat als ik alle windows updates binnenhaal is het dan ook over? want dat moet ik nog doen..

Laatst bewerkt:
Ik had dat bestandje al laten draaien op de pc maar zonder resultaat als ik alle windows updates binnenhaal is het dan ook over? want dat moet ik nog doen..
Je moet die tool draaien om het virus te verwijder.
Windows en zijn updates zorgen er alleen voor dat je in de toekomst beschermd wordt.

Ook begrijp ik niet wat je precies bedoelt m.b.t. dat bestandje. Wil je zeggen dat je de tool al hebt gedraaid en er niets gevonden is?

Ja, ik had het tooltje laten draaien maar niks gevonden. Alleen met de windowsupdates. Is het probleem niet meer voor gekomen. Dus ik hoop en neem aan dat het opgelost is :) heel erg bedankt voor jullie snelle en vriendelijke hulp.

Met vriendelijke groeten ,
Rodney

Het verwarrende met Isass exe is altijd dat het ook een systeemproces is. Een van de twee Isass is met een l (el) de ander met een I (i).
Het ziet er hetzelfde uit.

Je hebt het over c:\Windows\System\Isass.exe
Daar staat bij mij niets in.
Controleer het toch liever.

Kijk voor de zekerheid even in je register bij;

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

of daar avserve.exe staat.

Staat dat er niet dan ben je schoon!

Elisa zei:
Het verwarrende met Isass exe is altijd dat het ook een systeemproces is. Een van de twee Isass is met een l (el) de ander met een I (i).
Het ziet er hetzelfde uit.

Je hebt het over c:\Windows\System\Isass.exe
Daar staat bij mij niets in.
Controleer het toch liever.

In die map staat dat lsass niet in .. hoe kom ik trouwens in dat register?

Start/uitvoeren/typ regedit.
Klik linksboven op bestand en kies voor exporteren van het register.
Nu kun je het pad opzoeken waar Raymond het over had.

In die map staat dat lsass niet in ..
Dit was wel de map die je zelf opgaf.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan