NTbackup Vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrBallie

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2008
Ik ben bezig om met ntbackup een ASR Back Up aan het maken, nu krijg ik de vraag om een floppy disk te maken...... kan ik dit ook anders maken dat die bestanden op een plek op de harde schijf worden opgeslagen of dat ik ze op een cd/usb stick zet?

Dus concreet is de vraag kan je de optie floppy disk vervangen voor opslaan naar een locatie op de harde schijf of een cd/usb stick

Tevens ben ik ook bezig met een .bat file te maken ik heb nu al het volgende:

ntbackup backup "@C:\BU_Test.bks" /J "test backup" /f "L:\IT Helpdesk\Back Up Test\Backup Qpro.bkf"

nu wil ik hiervan een ASR Back Up maken hoe moet ik dit aangeven in het .bat bestand en dat hij zoals hier boven genoemd de bestanden ergens anders opslaat dan een floppy disk?

alvast bedankt

bedankt voor je snelle reatie, maar hierin staat alleen dat je maar een externe usb diskette moet aanschaffen, en dit werkt niet echt goed uit eigen ervaring laad windows soms de diskette drive dan niet via de usb

ik dacht ook misschien kan je in windows aangeven alles wat op een floppy moet worden geschreven een redirect naar een usb stick/poort krijgt, ik weet niet of je dat kan instellen in dos prompt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan