Ntbackup

Status
Niet open voor verdere reacties.

jdbeste1

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2008
Hallo, Wie weet waar ik NTbackup in de nederlandse versie kan downloaden .Ik heb overal gezocht maar kan hem dus nergens vinden.Ik weet dat ie wel bestaat.Maar zeker bij dit soort programma's vind ik het makkelijker om hier de NL uitvoering van te hebben.
Laat graag even iets horen aub.

Alvast bedankt,

Jan

Een reactie op een artikel op een andere website berichtte dat het mogelijk was tijdens de installatie de taal aan te passen. Of dit voor het programma zelf dan ook geldt, weet ik niet.

Als je XP hebt: Leen van iemand met een XP Home NL-versie de cd.
Ga naar D:\VALUEADD\MSFT\NTBACKUP
en dubbelklik ntbackup.msi
(natuurlijk moet D: vervangen worden door de schijfletter van je cd-rom speler).
Met een beetje mazzel doet XP niet moeilijk over het feit dat je ntbackup probeert te installeren in een anderstalige XP.

Succes,

Tijs.

Alternatief: Kopieer bij iemand die wél een NL versie van jouw besturingssysteem gebruikt de volgende bestanden uit zijn/haar \Windows\System32 map:
ntbackup.chm
ntbackup.exe
ntbackup.hlp
en zet die bij jou over de huidige versies in jouw \Windows\System32 map.

Dit is niet getest, maar ik vermoed dat het dan ook wel werkt. Maak in ieder geval even een backup van je eigen variant van bovenstaande bestanden.

Gaat het over Windows2003, dan staat ntbackup.exe in de \Windows\System32 map en ntbackup.chm en ntbackup.hlp in de map \Windows\Help

Succes,

Tijs.

Hallo,

Ik heb het programma dus wel vanaf een XP home Cd geinstalleerd.
Maar het is een engelse versie. De cd van XP is gewoon nederlands.

Dat is het probleem dus.

Met vr,groet

Jan

Doe dan de andere methode waar ik het over had: Handmatig kopieren (nadat je je huidige versies van de help-bestanden en ntbackup.exe veiliggesteld hebt).

Tijs.

Tijs,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik zou zo gauw niemand weten die de Cd heeft liggen dus.

Heb jij hem toevallig niet liggen ? En zoja zou je mij dan die bestandjes dan kunnen mailen?

Anders blijf ik wel verder zoeken. Maar het rare is dat alles wat op internet te plukken is allemaal engelstalig is. Ik heb ook via e-mule enzo wat geplukt. Maar niks in het nederlands. En ik weet dat hij er is !!!

Alvast bedankt.:thumb:

Jan

Ik kan ze wel naar je mailen. Hopelijk doet je mail programma niet moeilijk over .zip bestanden met .exe bestanden erin.

Klik even op mijn naam (links van deze posting), en kies voor Stuur e-Mail naar dnties
Zet in de mail je e-mail adres, MSN-naam (als je die hebt) en evt. ook tel. nummer.

Tijs.

Jan,
Nu je de juiste bestanden van mij hebt gekregen en het werkt zoals je hoopte, graag nog even klikken op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", rechts onder deze posting.

Tijs.

hallo tijs , ik zie dat je er veel verstand van zaken hebt zou je mij kunnen helpen , met mijn gepostet topic
alvast bedankt

Alternatief: Kopieer bij iemand die wél een NL versie van jouw besturingssysteem gebruikt de volgende bestanden uit zijn/haar \Windows\System32 map:
ntbackup.chm
ntbackup.exe
ntbackup.hlp
en zet die bij jou over de huidige versies in jouw \Windows\System32 map.

Dit is niet getest, maar ik vermoed dat het dan ook wel werkt. Maak in ieder geval even een backup van je eigen variant van bovenstaande bestanden.

Gaat het over Windows2003, dan staat ntbackup.exe in de \Windows\System32 map en ntbackup.chm en ntbackup.hlp in de map \Windows\Help

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan