INTELxCORE
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 jul 2011
Beste lezers,
Heb toenvallig een groot probleem met mijn Windows 7 Starter
Asus Eee PC 1005PE
Netbook
Intel Atom 1,7Ghz
1GB Ram
Windows 7 Starter Editie
2.3 Jaar oud.
Elke keer als ik de PC opstart MAAKT NIET UIT IN WELKE MODE
Windows zal laden en vervolgens krijg ik een error
hier is de error:http://www.optimize-your-pc.org/wp-content/uploads/2010/05/stop-0x00000024-ntfs-file-system.jpg
Ik heb veillige modus/netwerkmogelijkheden/opdrachtprompt enz. geprobeert
ik heb zelfs op F6 te drukken terwijl de PC Opstart
Windows Memory Diognise
Windows Systeem Herstel
Windows Normaal opstarten
en nog veel meer modussen.
Ik heb nog een ander besturings syteem erop staan Asus Expressgate (nooit gebruiken echt slecht)
je kunt er niks mee behalve op internet,foto's bekijken, Skype, MSN en flash games spelen. dat is alles wat je kunt doen
Je kunt niet naar j eigen thuismap gaan of naar de C:\ Schijf gaan. helemaal niks totaal waardeloos.
Mensen zeggen tegen mij doe de Windows CD erin maar ten eerste- ik kreeg geen Windows CD en me laptop heeft geen
DVD Station dus ik kan er helemaal niks mee doen.
Ik kon ook niks mee oplossen in het Boot menu.
Ik he geen rare programma's geiinstalleerd.
Heb alleen normale programma's zoals Google Chrome, AVG Virus scanner, Firefox, Microsoft Word 2010, VLC Media PLayer, Itunes, Google Sketchup en Earth 100% LEGAAL gedownload.
Voordat dit allemaal gebeurde zat ik alleen op Hyves en Facebook.
Ik zette me pc uit en ging wat eten, na 15 minuten kwam ik terug want ik was vergeten een E-mail the sturen naar neef.
Ik starte de PC op en ik krijg ineens zo'n blauw scherm.
gebruik gewoon Internet van KPN (ik heb een KPN Dongle want ik heb slecht WI-FI signaal op me kamer)
Het lag niet aan de Dongle. Ik heb me PC De dag ervoor ook nog gescand op virussen.
mvg, intel
ps:; heb geen nieuwe geiinstalleerde proggramma's, hardware of software.
Heb toenvallig een groot probleem met mijn Windows 7 Starter
Asus Eee PC 1005PE
Netbook
Intel Atom 1,7Ghz
1GB Ram
Windows 7 Starter Editie
2.3 Jaar oud.
Elke keer als ik de PC opstart MAAKT NIET UIT IN WELKE MODE
Windows zal laden en vervolgens krijg ik een error
hier is de error:http://www.optimize-your-pc.org/wp-content/uploads/2010/05/stop-0x00000024-ntfs-file-system.jpg
Ik heb veillige modus/netwerkmogelijkheden/opdrachtprompt enz. geprobeert
ik heb zelfs op F6 te drukken terwijl de PC Opstart
Windows Memory Diognise
Windows Systeem Herstel
Windows Normaal opstarten
en nog veel meer modussen.
Ik heb nog een ander besturings syteem erop staan Asus Expressgate (nooit gebruiken echt slecht)
je kunt er niks mee behalve op internet,foto's bekijken, Skype, MSN en flash games spelen. dat is alles wat je kunt doen
Je kunt niet naar j eigen thuismap gaan of naar de C:\ Schijf gaan. helemaal niks totaal waardeloos.
Mensen zeggen tegen mij doe de Windows CD erin maar ten eerste- ik kreeg geen Windows CD en me laptop heeft geen
DVD Station dus ik kan er helemaal niks mee doen.
Ik kon ook niks mee oplossen in het Boot menu.
Ik he geen rare programma's geiinstalleerd.
Heb alleen normale programma's zoals Google Chrome, AVG Virus scanner, Firefox, Microsoft Word 2010, VLC Media PLayer, Itunes, Google Sketchup en Earth 100% LEGAAL gedownload.
Voordat dit allemaal gebeurde zat ik alleen op Hyves en Facebook.
Ik zette me pc uit en ging wat eten, na 15 minuten kwam ik terug want ik was vergeten een E-mail the sturen naar neef.
Ik starte de PC op en ik krijg ineens zo'n blauw scherm.
gebruik gewoon Internet van KPN (ik heb een KPN Dongle want ik heb slecht WI-FI signaal op me kamer)
Het lag niet aan de Dongle. Ik heb me PC De dag ervoor ook nog gescand op virussen.
mvg, intel
ps:; heb geen nieuwe geiinstalleerde proggramma's, hardware of software.
Laatst bewerkt: