Ntfs.sys mist of is beschadigs

Status
Niet open voor verdere reacties.

MerlijnD

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2010
Berichten
317
Hallo,
ik weet niet of ik goed zit in dit topic maar ik begin gewoon.
Ik heb een oude pc als tweede computer nou heb ik alles eruit gehaald en een soort *casemod* gedaan alles er weer ingezet alle jumpertje goed via het moederbord manual aangesloten en gestart hij gaf geen beeld héél lang gezocht en probleem gevonden ram geheugen stripje zat verkeerd om in het slot omdraaien en pc weer aan zetten ik dacht yeah hij doet het maar hij komt niet verder dan in het scherm welke Windows wilt u kiezen je weet wel daar staat veilige modes en Windows normaal starten als ik via veilige modus of windows normaal starten gebruik start de pc meteen opnieuw op.
Moederbord batterij eruit gehaald en er na een uur weer ingezet dat is de bios weer terug gezet naar de fabrieksinstellingen maar hij werkt nog niet ik kreeg één keer een scherm waar stond dat ntfs.sys mist of beschadigd is.
Ik heb veel topics gelezen en ze zijden windows xp booten van cd maar dan kom ik niet verder dan dat er onder staat bij het blauwe scherm van de setup: windows files loading
want in elk topic las ik dat ik dan via de ''r'' toets de recovery console kon openen.
Maar niks werkt.
kunnen jullie mijn helpen??

Alvast bedankt, Mvg Merlijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan