NTSF en vastlopers?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Kort geleden heb ik mijn schijven met PM naar NTSF geformatteerd. Vanaf dat moment heb ik geregeld last van vastlopers, die mij aan het WinME tijdperk doen denken. Als ik dan opnieuw opstart blijft de PC hangen bij Äll rights reserved". Ik moet de PC dan eerst helemaal uitdrukken en na enkele seconden weer aanzetten. Dan start ie wel snel weer op, overigens opvallend zonder schijfcontroles.

Kan dat vastlopen te maken hebben met NTSF?

ik heb het nooit zo op andere tools dan het besturings systeem zelf om bestands systemen te wijzigen.
ik zelf zou voor het omzetten naar NTFS liever de XP tool zelf gebruiken.

namelijk het commando "convert" in de "dos" omgeving uitvoeren.

Maar dat is achteraf gesproken.
ik durf niet te zeggen dat de problemen die je hebt hierdoor komen al zou het me dus niet verbazen.

Wat geeft een uitgebreidde schijfcontrole voor meldingen?

Geplaatst door Ellasar
ik heb het nooit zo op andere tools dan het besturings systeem zelf om bestands systemen te wijzigen.
ik zelf zou voor het omzetten naar NTFS liever de XP tool zelf gebruiken.

namelijk het commando "convert" in de "dos" omgeving uitvoeren.

Maar dat is achteraf gesproken.
ik durf niet te zeggen dat de problemen die je hebt hierdoor komen al zou het me dus niet verbazen.

Wat geeft een uitgebreidde schijfcontrole voor meldingen?

Eigenlijk geen. Hij loopt de schijfcontrole gewoon door en start opnieuw op. Inmiddels heb ik de zaak weer teruggezet naar FAT32, maar ook dan krijg ik vastlopers. Heel irritant. Ik merk wel dat het alleen gebeurt als Edonkey draait. Dit progje heb ik dus ge uninstalled en weer opnieuw geinstalleerd op een andere partitie, maar ook dat helpt niet.
Enig idee hoe dit kan? Kan ik nog andere oplossingen proberen? Overigens wel alles gescand en geschoond met Adaware en Spysweeper....

Ik kwam er niet meer uit en heb daarom maar een tot een nieuwe en schone installatie van XP besloten. Het probleem blijft zich echter voordoen. Moet dus in de hardware zitten. Ik heb een nieuwe topic in een andere sectie geplaatst. Dank voor de hulp.

ik ben erachter. ik had een verkeerde driver voor mijn videokaart geinstalleerd.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan