ntuser.dat terugkrijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Danique0603

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2006
Heyy..
ergens anders op dit forum had ik al een vraag over msnvirus gesteld en uhm..
ik heb iets stoms gedaan.. om het virus weg tekrijgen enzo dacht ik dat ntuser daar bijhoorde en ik probeerde die te verwijderen maar dat lukte telkens niet.
maar even later na nog wat opstartbeurten enzo staat dat bestand er niet meer.. dus ik neem aan dat ie toch uiteindelijk verwijderd is,, en dat is waarschijnlijk ook de reden dat alles zo raar is op me pc nu.. heel veel dingen openen niet en dingen zijn anders op t internet en de balken enzo.. maar is er een mogelijkheid dat je dat ntuser bestand terug kunt vinden ??

Welkom bij Helpmij.nl

Windows XP
Doe een systeemherstel.
of via F8 (tijdens opstart) kiezen voor laatst bekende werkende configuratie.

systeemherstel heb ik al een keer gedaan en helpt niet.
en ik had dat f8 geprobeerd. en dan moet je wel veel verstand hebben van pc's watik niet heb..:rolleyes: je moet allemaal dingen intypen enzo

Als je F8 hebt gedaan moet je een aantal keuzes krijgen, je kan met de pijltjes toetsen je keuze maken.

NTUSER.dat is een register file met al je settings die bewaard moeten worden voor elk account afzonderlijk, dus ieder account heeft er een inzijn gebruikersnaam map..

Je kan een nieuw account aan maken en dan krijg je daar een nieuwe ntuser.dat, ik weet niet of het werkt maar je kan dan proberen die file te kopieeren naar je account waar die weg is (je kan ook die van de administrator map proberen.) maar er zullen dan wel dingen anders ingesteld zijn als die dat pikt. Pikt ie het niet moet je een ander account maken en daar weer verder gaan, je kan alles wat je niet kwijt wil over kopieren zoals favorieten, documenten, desktop en start menu.. .dbx bestanden en .wab voor je e-mails en contacten lijst...

:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan