_ShaiHulud_
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 aug 2002
Op mijn werk gebruiken we nog zo nu en dan een oud MS-Dos programma wat in VB4Dos is geprogrammeerd. In bepaalde programma stukken willen we wat grafisch zien en switchen we over naar SCREEN 9 (VGA middelmatige resolutie). Op dat moment crasht de NTVDM.EXE en sluit de boel af.
Het stomme is dat mijn collega naast mij hier geen last van hebben. Enige wat ik kan verzinnen is dat mijn compu (de nieuwste) een grafische kaart heeft die dit niet ondersteund.
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?
We werken met XP pro.
Grafische kaart weet ik niet meer. Ik dacht Quadro FX-1500. Nieuwste driver is geinstalleerd van Nvidea.
Ik heb 2 monitoren er op van HP en de PC is ook van HP. Er zit 4Gb geheugen in, duo core.
Het stomme is dat mijn collega naast mij hier geen last van hebben. Enige wat ik kan verzinnen is dat mijn compu (de nieuwste) een grafische kaart heeft die dit niet ondersteund.
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?
We werken met XP pro.
Grafische kaart weet ik niet meer. Ik dacht Quadro FX-1500. Nieuwste driver is geinstalleerd van Nvidea.
Ik heb 2 monitoren er op van HP en de PC is ook van HP. Er zit 4Gb geheugen in, duo core.