Nu een nieuwe processor of begin volgend jaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin10

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
Ik zit nu sterk te twijfelen. zou ik nu een core i5 kopen of nog even een paar maandjes wachten tot intel uitkomt met de nieuwe 32nm chip.

Het is een simpele vraag alleen ik kom zelf niet echt uit het antwoord.

Ik zit zelf nu op een core 2 duo e8400 http://www.hardware.info/nl-NL/productdb/compareproducts/bGlka5iamJfKacg,bGNkbZiVmJnKZ8g/ in deze grafiek staan beide processoren. Geen idee of het echt verbeteringen zou geven met gamen, renderen en compilen wat ik het meeste doe.

daarom vraag ik hier wat jullie zouden doen.

Hoi,

Als je geduld hebt zou ik wachten kan je altijd de specificaties vergelijken en mocht als nog een I5 willen is die in ieder geval goedkoper dan nu.

Modag

ja daar zat ik ook aan te denken. over die nieuwe serie dacht ik kleiner dus zuiniger dus goedkoper en sneller :D ik weet alleen niet of die i5 nou echt merkbaar sneller is dus daarom deze vraag :)

EDIT: word het tegen die tijd ook een mooi ati kaartje erbij van de 5000 serie dan heeft nvidea hopelijk ook zijn kaarten op de markt en word ati weer goedkoper

Laatst bewerkt:
Hoi,

Als je de benchmarks bekijkt wel, maar ja het is niet alleen de processor die je dan moet kopen ook een moederbord en geheugen dus ik zou wachten.

Modag

ja dat is ook zo dat moet ook worden vervangen mooi even wachten dus

bedankt:thumb:

het is simpel: kan je spelen wat je wilt spelen, of niet?
Kan je alles spelen, dan hoef je toch niet te upgraden?

dat is zo ja op sommige plekken is die wel aan vervanging toe maar hij moet het nog maar eventjes volhouden. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan