al op gelost
Beste
Ik zit met een probleem.
Ik heb gegeven in de mysql zitten die kan ik lezen en toevoegen maar niet bewerken.
Als ik ze wil bewerken worden ze netjes naar voren gehalen en in een input al getoond zodat je ze kan veranderen en opslaan maar dat lukt niet
Hier onder de file die wel leest wat er in de record staat en geeft het ook weer op het scherm maar niet opslaat als je op ok drukt
Wie weet raad??
1. <?php
2. include("log.php");
3. $SQL_adres1 = "SELECT * FROM adres1 WHERE id=".$_GET['id'];
4. $adres1_result = mysql_query($SQL_adres1);
5. $adres1 = mysql_fetch_array($adres1_result);
6.
7. $id['adres1'] = eregi_replace('<br[[:space:]]*/?[[:space:]]*>', "\n", $id['adres1']);
8. echo $id;
9.
10.
11.
12. <form
13. method="post">
14. naam: <input type="text" name="naam" value="<?php echo $adres1['naam'] ?> "><br>
15. achternaam: <input type="text" name="achternaam" value="<?php echo $adres1['achternaam']?> "><br>
16. adres: <input type="text" name="adres" value="<?php echo $adres1['adres'] ?> "><br>
17. postcode: <input type="text" name="postcode" value="<?php echo $adres1['postcode'] ?> "><br>
18. tel: <input type="text" name="tel" value="<?php echo $adres1['tel'] ?> "><br>
19. <input type="hidden" name="action" value="update">
20. <input type="submit"name="Submit"value="ok">
21.
22.
23. <?php
24.
25.
26. if ($_POST['submit']=="ok") {
27.
28. mysql_query ("UPDATE adres1 SET naam='$naam1', achternaam='$achternaam', adres='$adres', postcode='$postcode', tel='$tel' WHERE". $_GET['id']);
29. echo "gelukt";
30. print $naam1;
31. echo $id;
32. }
33. else {
34. echo "mislukt";
35. }
36. mysql_close();
Beste
Ik zit met een probleem.
Ik heb gegeven in de mysql zitten die kan ik lezen en toevoegen maar niet bewerken.
Als ik ze wil bewerken worden ze netjes naar voren gehalen en in een input al getoond zodat je ze kan veranderen en opslaan maar dat lukt niet
Hier onder de file die wel leest wat er in de record staat en geeft het ook weer op het scherm maar niet opslaat als je op ok drukt
Wie weet raad??

1. <?php
2. include("log.php");
3. $SQL_adres1 = "SELECT * FROM adres1 WHERE id=".$_GET['id'];
4. $adres1_result = mysql_query($SQL_adres1);
5. $adres1 = mysql_fetch_array($adres1_result);
6.
7. $id['adres1'] = eregi_replace('<br[[:space:]]*/?[[:space:]]*>', "\n", $id['adres1']);
8. echo $id;
9.
10.
11.
12. <form
13. method="post">
14. naam: <input type="text" name="naam" value="<?php echo $adres1['naam'] ?> "><br>
15. achternaam: <input type="text" name="achternaam" value="<?php echo $adres1['achternaam']?> "><br>
16. adres: <input type="text" name="adres" value="<?php echo $adres1['adres'] ?> "><br>
17. postcode: <input type="text" name="postcode" value="<?php echo $adres1['postcode'] ?> "><br>
18. tel: <input type="text" name="tel" value="<?php echo $adres1['tel'] ?> "><br>
19. <input type="hidden" name="action" value="update">
20. <input type="submit"name="Submit"value="ok">
21.
22.
23. <?php
24.
25.
26. if ($_POST['submit']=="ok") {
27.
28. mysql_query ("UPDATE adres1 SET naam='$naam1', achternaam='$achternaam', adres='$adres', postcode='$postcode', tel='$tel' WHERE". $_GET['id']);
29. echo "gelukt";
30. print $naam1;
31. echo $id;
32. }
33. else {
34. echo "mislukt";
35. }
36. mysql_close();
Laatst bewerkt: