Nu nieuw laptop kopen met mogelijkheid upgrade win 8?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeaninee

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2011
Hallo,

Ik wil graag een nieuwe laptop komen. Nu zie ik overal in de winkel dat als je nu een laptop koopt je voor 15 euro een upgrate kan doen voor w8. Nu lijkt mij w8 wel wat al heb ik er geen verstand van(Kan wel goed met computers over weg verder).

Nu zou ik graag willen weten of ik beter kan wachten tot windows 8 uit komt of dat de upgrate het zelfde is? Is het verstandig om w8 aan te schaffen?

Ik heb nog geen idee wat voor laptop ik wil gaan kopen ik wil hem gebruiken voor school/thuis aangezien mijn computer het aan het begeven is. Ik vind het van belang dat de laptop net zo goed is als mijn vorige pc die toch wel 6 jaar mee ging.

Hopelijk kan iemand mij wat advies geven.

Groetjes!

En wanneer komt w8 uit?

Laatst bewerkt door een moderator:
je kunt ook de RTM versie downloaden en op je oude computer installeren aangezien deze toch al bijna aan zijn einde is, dan merk je zelf wel of je het fijn vind,
als je windows 7 fijn wilt werken en niet de hele metro interface van windows 8 wilt kun je beter nu een laptop kopen, upgraden kan nog best wel even voor €15
anders is het echt je eigen keus wat je wilt, €15 voor een nieuw OS is nou niet echt heel duur
Windows 8 komt op 28 oktober uit dus dat duurt nog maar een maand

En die upgrate is dat dan later gewoon windows 8 of kun je dan beter wachten omdat je dan de volledige versie pas hebt op de 28ste?

die upgrade komt ook de 28ste beschikbaar en dan heb je gewoon dezelfde windows 8 als dat je na de 28e een nieuwe pc koopt met windows 8

Maar kijk als ik u een pc koop met windows 7 dan kun je hem upgrate naar windows 8. En daarna heb je windows 8. Maar dan is 7 er helemaal af? En als ik wacht tot 28ste dan kan ik een laptop kopen met windows 8 en dit is dan precies het zelfde als met die upgrate. Want dan kan ik hem net zo goed nu al kopen en hoef ik niet te wachten toch?

sorry ik snap het niet helemaal
als je upgrade naar windows 8 dan is windows 7 weg maar er is een grote kans dat je hem dan dmv de herstelpartitie terug kunt zetten
als je een nieuwe windows 8 computer koopt kun je al helemaal niet meer terug naar windows 7, dan zul je hem nieuw moeten kopen als je terug wilt
Als je nu een laptop koop of je koopt er een op de 28e, windows 8 zal altijd hetzelfde zijn alleen je moet voor windows 8 €15 betalen als je upgrade

Laatst bewerkt:
ik bedoel meer maakt het geen veschil als ik nu een laptop met 7 koop en hem dan upgrate. Of dat ik nog een maand wacht en dan een laptop koop met windows 8.

Dus is er een verschil met de upgrate/ of gewoon de 28ste een laptop koop met alleen windows 8

nee daar is geen verschil tussen, alleen als je hem nu koopt en je gebruikt windows 7 voor een maand dan kun je hem upgraden zodat hij je bestanden (en programma's) bewaart of je kunt hem opnieuw installeren zodat alles weg is, ik raad je dan aan al je bestanden te backuppen op een andere computer, harde schijf of usb sticks en alles opnieuw te installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan