Nu nog een ps3 kopen? Ps3 of xbox 360

Status
Niet open voor verdere reacties.

joris112

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2012
Hallo ben Joris.
Ben nieuw op dit forum.

Ik vraag me af of het slim is om een ps3 te kopen aangezien de ps4 binnenkort uitkomt.
En of ik voor een xbox of voor playstation moet gaan ik vind online spelen erg leuk en voor playstation is dat gratis maar voor xbox kost dat geld.
Ik hoor graag van jullie.:rolleyes:

Gr.Joris

Welkom op Helpmij.nl.:)

Er is nergens nog bekend, wanneer de PS4 uit zal komen. Het zal dus niet binnenkort zijn, dat deze uitkomt. Zelf heb ik het niet zo op een Xbox en heb dus altijd een Playstation gehad en heb nu de PS3.

Ik hoor ook al iets over een xbox 960 maar weet er verder niks van. Ik heb zelf een wii..

Ik heb ook een wii maar wil naar de ps3 voor betere consoles en betere spellen.

Ik heb geen storingen met de PS3 en heb deze sinds 2007. Heb nog een oude dikke 60GB versie met PS2 game support. Heb deze een jaar of twee helemaal uit elkaar gehaald om de koelpasta te vervangen.

Oke em meschien dit: er komt een nieuwe xbox genaamd xbox 720.
Weet niet veel maar google het even. Ziet er mooi uit.

@pascal dat zijn nog geruchten
Zelf zou ik doorsparen voor een gamepc
lekker snel
heb ps3 gehad en de kwaliteit is lang niet zo goed als een pc
zelf als ik moest kiezen tussen ps3/xbox360 nam ik de xbox beter interface en spellen zijn mooier

Als de ps4 volgende jaar zou uitkomen voor hoelang worden er nog games voor ps3 en xbox gemaakt?

Dan worden er denk ik geen games meer voor de ps3 gemaakt als de xbox 720 er niet is wel gewoon voor de xbox360 neem ik aan

Ik denk dan dat de xbox360 het beste is. Dus ik zou daar voor gaan, aangezien er al jaren spellen worden gemaakt ervoor.

de next gen consolse komen waarschijnijk volgend jaar of het jaar daarna
waarschijnlijk zou hier ook suport op komen voor " oude" spellen xbox 360 en ps4
dus het beste wat je kan doen is focussen wat er nu is.
je hebt dus keuze uit een xbox360 een ps3 of een PC
ik verkies zelf consolse boven PC's omdat je dan altijd weet dat je alles kunt runne helaas kan je bij een pc weer handiger games " stelen"
maar als je een fanatieke gamer bent doe je dat meestal niet IVM multiplayer die vaak niet werkt (soms wel)

er vanuitgaand dat je een console neemt moet je goed de volgende dingen onthouden

ps3/xbox360 only games en addons

de controllers

wat je vrienden hebben het is namelijk leuk om met je vriendne smane te spelen

ik zelf heb een xbox360 de rede dat ik voor een xbox heb gekozen IPV een ps4 is dat het wat goedkoper was. (alhoewel xbox online geld kost als je dit via internet haalt ben je 60 euro voor 14 maanden kwijt)
ik halo een zeer vet spel vond
en ik de PS3 controllers veel te klijn vind

sucses AsusMan

Hallo.

Ik zou een xbox 360 kopen, ik vind de controllers prettiger in de hand liggen, de demo`s downloaden gaat veel sneller, als je goed zoekt naar en aanbieding zijn die te vinden, heb zelf nog geen xbox, maar ben aan het sparen :)

Veel succes gewenst

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan