nucleus

Status
Niet open voor verdere reacties.

uaejeroen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2009
Een blogging programma, heb het zip bestand gedownload en wil hier en daar wat weizigingen

nu heb ik een vraag om het op mijn website te zetten: moet ik gewoon alle bestanden uploaden of moeten er nog databases aan gemaakt worden ?

Ook heb ik een vraag: ik heb de trail van zend gedaan, en beviel me goed !!!
Weet iemand nog zo'n goed php progrma

Als ik het goed begrijp vraag je nu of als je de bestanden die in jouw zip staan nog een database moeten gebruiken.
Ik, en met mij de meeste hier, heb werkelijk geen idee; ik heb de bestanden namelijk nog nooit gezien.
Als het programma inderdaad gebruik maakt van een database zal je ook nog wel een bepaalde database structuur moeten aanbrengen...
(is er geen readme bijgevoegd, staat er ergens een .sql bestand in de zip, of staat er iets over de database op de website?)

PhpDesigner bevalt mij erg goed, notepad++ (gratis) is opzich ook niet verkeerd maar wel erg simpel, laat het programmeren aan jou over.

Beste

Hierbij harstikke bedankt voor uw snelle reactie:

Mijn excuses voor mijn misschien wat onduidelijke vraag !!

Het readme file is een html document met geen relevante instructies:

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
<head>
<title>Nucleus - Readme</title>
<style type="text/css">
<!--
@import url(nucleus/styles/manual.css);
-->
</style>
</head>
<body>
<h1>Readme</h1>

<p>
The only purpose of this file is to guide you to <a href="nucleus/documentation/index.html">the Nucleus manual</a>.
</p>
</body>
</html>

Verder heb ik veel php bestanden, moet ik dan zelf een index maken en daar die php bestanden aan links koppelen?

Verder heb ik nog een vraagje:

Benchmark.inc? wat houd dit in ?

Kan ik maar beter over stappen naar een beter bloggings programma ?

Wordpress word aan geraden maar ik wil niet zo'n heel groot bloggings programma ?

verder wil ik een php array
waar ik de inhoud wil weergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan