nujournaal.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

MegaByter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Berichten
1.497
Ik vroeg mij af of het mogelijk is om alleen de player te laten zien op een eigen pagina.
ik heb nu wel een player met de videos van nujournaal alleen moet ik hem zelf telkens updaten.
zodat het laatste nieuws wat je op nujournaal ziet ook op de player op mijn site ziet.
aangezien ik niet elke dag met me site bezig ben wordt dit dus lastig om dit elke dag bij te gaan houden.
Met de redactie contact opnemen blijkt een lastig verhaal want ze reageren niet op me mails..
dus dan maar eerst even zo.
 
Laatst bewerkt:
Dit kan door rss maar in dat gebied ben ik niet thuis...
 
ja maar dan moeten ze die wel hebben.
en we hebben het hier over video content niet over tekst
 
Eh, hum, onderaan op pagina's met de video's van nujournaal staat een linkje "copyright".
En tot ieders grote verbazing staat daar:
  • De (auteurs-)rechten met betrekking tot het format en de inhoud van deze website (de daarin opgenomen gegevens, afbeeldingen, geluiden, teksten en andere informatie) berusten uitsluitend bij Sanoma en/of haar licentiegevers.
    De inhoud van deze website mag alleen worden gebruikt voor persoonlijk gebruik.
    Zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Sanoma Media is het onder meer niet toegestaan de inhoud van deze website, of enig onderdeel daarvan, door te sturen, te verspreiden of tegen vergoeding beschikbaar te stellen aan derden, behalve voor zover strikt noodzakelijk is voor het gebruiken van deze website.
Oftewel: ze willen niet erg dat hun video's op andere websites vertoond worden (lees: doe je het toch, dan staan ze bij een rechtszaak in hun recht, en kunnen een stevige schadeclaim toegewezen krijgen). En daarom zullen ze ook niet op mailtjes reageren. Trouwens: de redactie gaat vrijwel zeker niet over gebruikstoestemming: dat soort dingen worden door de commerciële afdeling geregeld.
Nog een minieme kans dat ze wel reageren als je aanbiedt er een vergoeding van x-duizend euri per maand voor te willen betalen. ;)

Met vriendelijke groet,
CSShunter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan