Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door rve123
Zelf heb ik dit probleem ook, maar geen oplossing.
Ik heb er ooit een vraag over gestelt. Hier is alleen geen oplossing uitgekomen: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=211040
Geplaatst door l.slaats.
Heb ook dit probleem ooit eens in het verleden gehad. En na heel lang zoeken de oplossing gevonden. Ik zal effe boven kijken op mijn andere pc. Hopelijk vind ik het daar weer. Ik weet wel nog dat een optie in de bios was. Ben zo terug.
Geplaatst door josti
ik heb dat dingetje geinstalleerd maar hij blijft uit. ik kreeg een melding NUMLOCK DISABLED. en ik moet hem juist ENABLED hebben.....
Geplaatst door mavaros
Hallo,
Gewoon in je bios de optie "numlock aan" aanzetten, en je probleem is opgelost zonder dat je allemaal progjes moet downloaden, of je register moet gaan lopen veranderen.
Geplaatst door raadsel
Simpel:
Tik in het Uitvoervenster onder Start regedit en zoek naar HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Keyboard. Wijzig in het rechterveld de waarde van InitialKeyboardIndicators in 2.
Succes!![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.