Hoi
Ik heb de onderstaande vraag ook al gesteld bij de excel afdeling.
Ik heb een draaitabel gemaakt. Maar om het gebruik te vereenvoudigen heb ik de verschillende "standen" via een macro achter een knop gezet. Het is me inmiddels redelijk gelukt. Moet wel eerst zelf de draaitabel legen, maar dat moet ze dan maar lukken. Alleen: waarom onthoud die macro niet dat ik het getal heb ingesteld als valuta? Hier heb ik (een deel van) de macro: Hoe kan ik dat number format instellen als een valuta?
With ActiveSheet.PivotTables("Draaitabel1").PivotFields( _
"Aantal van Totale Prijs")
.Function = xlSum
.NumberFormat = "#.##0,00_-"
End With
Edit:Nu ik toch bezig ben: bestaat er een vba command om een draaitabel te legen?
Edit2: Numberformat was natuurlijk gewoon aan te passen in 0,00_-. Maar als iemand weet hoe een draaitabel te ressetten?... Ik heb al:
ActiveSheet.PivotTables("Draaitabel1").PivotFields("")DragToHide
Nu moet ik alleen nog alle pivotfields selecteren
Ik heb de onderstaande vraag ook al gesteld bij de excel afdeling.
Ik heb een draaitabel gemaakt. Maar om het gebruik te vereenvoudigen heb ik de verschillende "standen" via een macro achter een knop gezet. Het is me inmiddels redelijk gelukt. Moet wel eerst zelf de draaitabel legen, maar dat moet ze dan maar lukken. Alleen: waarom onthoud die macro niet dat ik het getal heb ingesteld als valuta? Hier heb ik (een deel van) de macro: Hoe kan ik dat number format instellen als een valuta?
With ActiveSheet.PivotTables("Draaitabel1").PivotFields( _
"Aantal van Totale Prijs")
.Function = xlSum
.NumberFormat = "#.##0,00_-"
End With
Edit:Nu ik toch bezig ben: bestaat er een vba command om een draaitabel te legen?
Edit2: Numberformat was natuurlijk gewoon aan te passen in 0,00_-. Maar als iemand weet hoe een draaitabel te ressetten?... Ik heb al:
ActiveSheet.PivotTables("Draaitabel1").PivotFields("")DragToHide
Nu moet ik alleen nog alle pivotfields selecteren
Laatst bewerkt: