numlock lampje toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

devrieshg

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2001
Bij het afsluiten van windows XP blijft het lampje van het numlock op het toetsenbord branden.

Hoe kan ik dit verhelpen zodanig dat bij het uitzetten dit lampje automatisch uitgaat?

met vriendelijke groet

Henk

Geplaatst door h.g.de vries
Bij het afsluiten van windows XP blijft het lampje van het numlock op het toetsenbord branden.

Hoe kan ik dit verhelpen zodanig dat bij het uitzetten dit lampje automatisch uitgaat?

met vriendelijke groet

Henk

de knop achterop in je voeding uitn zetten omdatb je moederbord onder stroom blijft staan blijft ie aan denk ik.

Hoi Henk,

Dit kan je ergens in het bios instellen geloof ik

groetjes nanda

Gaat hij met opnieuw opstarten wel weer uit? Dan kan je dat ergens in je register instellen.

bedankt voor de reacties.

Toetje 33: knop achter voeding uitzetten; Betreft dit de voeding van de pc en na uitzetten wat dan?

Nanda: erg lief dat je gelooft dat het ergens in de bios te regelen moet zijn, maar waar precies dan?

Hangmat: in welk register moet ik iets aanpassen en hoe kom ik daar?

vriendelijke groet
Henk

Hallo

De hedendaagse p.c is uitgerust met een voeding v/h type a.t.x.

Dit wil o.a. zeggen dat het motherboard altijd van voeding wordt voorzien ...

Een visuele indicatie daarvoor is o.a. de numlock toets .

Dit kun je inderdaad uitschakelen in de b.i.o.s. , maar hoe , is afhangkelijk van b.i.o.s. versie , dus even alle opties overlopen ???

Uiteraard is de meest veilige optie de p.c. volledig spanningsloos te zetten 'indien u de optie "wake up at ???" ' niet gebruikt ...

Peter

Op het toetsenbord op numlock klikken voor je Windows afsluit.
De stroom is dan niet afgesloten, maar het ledje is uit.;)

numlock

bedankt voor de suggesties, maar het lukt mij niet.

ik heb de aansluiting op de pc er al uitgehad en daarna bij het opstarten deze weer aangesloten maar niets helpt op dit moment.

ik weet niet wat ik meer moet doen.

henk

numlock

Probleem is inmiddels opgelost; bij het afsluiten heb ik numlock ingedrukt gehouden. Nu funktioneert het weer als vanouds.

groet Henk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan