Nummer-herkenning met 11 cijfers?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paul-RT

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
6 dec 2003
Sinds een jaar heb ik voip, zonder kpn abbo.
Bevalt me prima overigens.....

Nu valt het op, dat ik weleens wordt gebeld, met een 11 cijferig nummer.
Ik heb een dect systeem van 5 toestellen op 1 basis station en elders in huis nog een nummer melder. Beiden geven de 11 cijfers aan.
Meestal komt dit telefoontje op een vreemd tijdstip binnen; erg vroeg of erg laat.
Meestal nemen we dan niet op.;)
Vandaag hoorden we via de email ook nog een voicemail van dit nummer. Helaas niets ingesproken, alleen wat achtergrond geluiden.

Maar, waar komen die 11 cijfers vandaan?

Begint het met een landnummer? Dus staat er een plus voor?

Ik gok dat je al het nummer in Google hebt gegeven.

Nee google niet, ik heb een andere zoekmachine waar ik erg aan gehecht ben.
Nee, geen plus ervoor.
Het nummer is: 07472312345 (De cijfers in blauw heb ik nu zelf verzonnen om het nummer geheim te houden)

Wellicht de Australische kerk, de bioscoop of de slager het zou in ieder geval het vreemde tijdstip kunnen verklaren.

Voor zover ik zie komt het uit Queensland, Australie. Het enige wat ik dan wel vreemd vind is dat er geen landcode is vermeld bij jouw.

Lap! Australie, Queensland. Jep, daar woont familie van mijn vrouw.

Dank u :):thumb:
(Gunst, hoe heb je dat gevonden?)

Laatst bewerkt:
Toch maar Google de volgende keer gebruiken :p

Eerst op zoekterm 0747 country code, dit leverde mij iets in India op. Toch leek me dit vreemd aangezien dit om een plaats ging dus veronderstelde ik dat het, net als hier, het regionummer betrof.

Dus de zoekterm aangepast naar 074723 phone, dit leverde mij al gauw Australie op. Toen ik die had besloot ik voor de zekerheid nog even de "Did you mean: 07 4723 phone" gebruikt om vervolgens jouw wat opties te geven ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan